Publicitātes foto

Briļļu modes tendences rudenī 0

Francijas šarms briļļu modē

Publicitātes foto
Reklāma
Reklāma
“Izārdīs Latviju pa vīlēm!” Soctīklotāji “izceļ saulītē” vecu premjeres ierakstu soctīklos, kas izsauc viedokļu vētru
“Asaras acīs!” Tantiņas pie Matīsa kapiem tirgo puķu vainagus. Kāds izsauc policiju, bet viņa rīcība pārsteidz
“Latvija ir iegājusi Nāves spirālē! Ar čurainu lupatu jāpatriec!” Hermanis par politiķiem, kuri valsti ved uz “kapiem”
Lasīt citas ziņas

Parīze ir Eiropas modes krustpunkts, vieta, kur ik rudeni ierodas visas pasaules modes cienītāji, optikas studiju, butiku un salonu īpašnieki, lai izvēlētos aktuālākos zīmolus, briļļu formas, krāsas un faktūras. No izstādes “Silmo”, kas Parīzē norisinās vienreiz gadā, kopā pulcējot vairāk nekā 23 tūkstošu zīmolu pārstāvjus, uz Latviju jaunākās briļļu kolekcijas atceļos jau oktobra beigās. Kamēr gaidām jaunumus, Rīgā jau no šodienas līdz pat oktobra beigām var izdzīvot Francijas tirdziņu šarmu, jo optikas studijā “Lonija” pirmo reizi norisināsies tirdziņš pēc Francijas labākajām tradīcijām “Marché de Lonie”, kura laikā jebkurš baudot kruasānus un malkojot glāzi vīna, varēs izvēlēties sev atbilstošākās šīs sezonas brilles ar atlaidēm līdz pat 50%.

“Jaunais ir labi aizmirsts vecais” tā varētu apzīmēt šīs sezonas briļļu tendences – atdzīvojas disko ēra, miniatūrās Džona Lenona brilles. Briļļu ietvaru krāsu paletē aktuālas būs akmens pelēkā krāsa, medus, ķiršu sarkanā, efejas zaļā, pasteļtoņi un protams – klasiski melnā. Lai arī apaļie ietvari ir fokusa punkts optisko briļļu modē, aviatora, ekstrēmās kaķacs formas un oversize stila briļļu ietvari būs lieliska alternatīva, lai sasniegtu izcilu izskatu. Vīriešu optisko briļļu modē galvenais spēlētājs būs vintāžas stils,” atklāj Lonija Kossoviča, optikas studijas “Lonija” īpašniece, un piebilst, ka aktualitāti turpina arī tīrie profili.
SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.