“Gucci party” “Akropolē” demonstrē luksus zīmolu briļļu aktuālās kolekcijas 0
Aizvadītajā nedēļā jaunajā veikalā “LVX optica” tirdzniecības centrā “Akropole” notika kompānijas “Kering Eyewear” luksus zīmolu briļļu aktuālo kolekciju prezentācija.
Pasākumā tika prezentēti vairāk nekā 300 briļļu modeļi, kas ir plašākā kolekcija.
Gucci Party
Par prezentācijas galveno notikumu kļuva modes nama Gucci rudens/ziemas 19/20 saules briļļu un ietvaru prezentācija. Ne velti viesi nodēvēja ballīti par “Gucci Party”.
Provokatīvo un eleganto kolekciju raksturo drosmīgs, eklektisks gars, ko iedvesmojušas leģendāras modes ēras. Smalko robežu starp klasisko un moderno īpaši var novērtēt ietvaru dizainā, kuru apdarē dažādās kombinācijās izmantotas bruņurupuča bruņas, rags, perlamutrs un zelts.
50.-80.gadi nav aizmirsti
Īpašu uzmanību piesaistīja unikāla oversize ietvaru sērija, tie radīti no blīva acetāta un atgādina par XX gs. 50.-80.gadu formām un siluetiem. Aktuāli ir arī svītraini un bambusa tematikā ieturēti ietvari.
“Kering Eyewear” ir daļa no pasaules līmeņa modes konglomerāta “Kering”, kas pārvalda un attīsta virkni ietekmīgu globālo modes namu. Kompānija izstrādā dizainu, ražo un visā pasaulē pārstāv globālos zīmolus “Gucci”, “Cartier”, “Saint Laurent”, “Balenciaga”, “Bottega Veneta”, “Alexander McQueen”, “Stella McCartney”, “Alaïa”, “Courrèges”, “Montblanc”, “Brioni”, “Boucheron”, “Pomellato”, “McQ”, “Puma”.
Visplašākais “Kering Eyewear” zīmolu klāsts ir pieejams “LVX optica” veikalu tīklā. Veikala filiāles šogad atvērtas arī tirdzniecības centros “Rīga Plaza” un “Alfa”, bet pats pirmais modes tīkla veikals “Akropolē” darbojas kopš aprīļa.