«BMW» ar priekšējo piedziņu! 0

Astoņdesmit četrus gadus – kopš grūtajos krīzes laikos no “Austin” aizlienētās lētās konstrukcijas ar vārdu “DIXI” – “BMW” nav ražojis priekšējās piedziņas auto. Un ar to skaļi lepojies. Nu būšot citādi…

Reklāma
Reklāma

 

“Latvija ir iegājusi Nāves spirālē! Ar čurainu lupatu jāpatriec!” Hermanis par politiķiem, kuri valsti ved uz “kapiem”
“Asaras acīs!” Tantiņas pie Matīsa kapiem tirgo puķu vainagus. Kāds izsauc policiju, bet viņa rīcība pārsteidz
7 iemesli, kāpēc jūs nespējat zaudēt svaru pat, ja pārtiekat tikai no vienas salāta lapas
Lasīt citas ziņas

Nu sākas skaidrojumi, ka klasiskās piedziņas šasijas ir dārgas, ka daļai lietotāju ir pilnīgi vienalga, kuri riteņi tos velk vai stumj (esot pat aptauja, kas liecina, ka lielākā daļa 1. sērijas lietotāju domā, ka jau tagad brauc ar priekšpiedziņas auto)…

Un Parīzē būs konceptuāls hečbeks “Active Tourer”, kurā dzinējs uzstādīts šķērsām un piedzen priekšējos riteņus. Tā pamatā būšot “Mini” šasija. Gabarīti – kaut kur pa vidu starp pirmo un trešo sēriju (435 cm). Riteņu bāze tāda pati kā “Range Rover Evoque” – 267 cm.

CITI ŠOBRĪD LASA

Vēl viena revolūcija – motors. Dzinēji ar indeksiem B38 (benzīns) un B37 (dīzelis) būs trīscilindru. Faktiski tās būs “pusītes” no agrākajiem “seši rindā”. Paredzēts, ka šādi agregāti drīzumā aizstās arī pirmās un trešās sērijas, kā arī “Mini” četrcilindru motorus. Tie nebūt nebūs vārgi – ar palielinātu turbokompresoru jaudas “niknākajās” versijās sasniegs gandrīz 200 ZS.

 

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.