Blogeri Maiju Armaņevu pasludina par SPKC eksperti: soctīklos nežēlīgi kritizē gan valsts iestādi, gan influenceri 2
Slimību profilakses un kontroles centrs vietnē “Twitter” publicējis informāciju, ka akcijas “Uzticies pārbaudot!” vēstnese būs influencere Maija Armaņeva, jo viņa regulāri izmantojot skaistumkopšanas, tai skaitā invazīvās skaistumkopšanas, pakalpojumus un rūpīgi sekojot līdzi drošības un higiēnas prasību izpildei, saņemot tos.
Atgādināsim, ka nesen Maija izpelnījās plašu mediju un sabiedrības uzmanību pēc tam, kad apvainoja kosmētikas zīmolu “Madara Cosmetics” viņas idejas “nozagšanā”. Pēc tam, kad kosmētikas zīmols nāca klajā ar informatīvu atbildes vēstuli medijos un paskaidroja situāciju, pēc kuras bija radušās domstarpības ar influenceri, Maija negaidīti izdzēsa iepriekš publicētos apvainojumus no sociālajām vietnēm.
Maija Armaņeva ir izvēlēta kā kampaņas “Uzticies pārbaudot!” vēstnese, jo viņa regulāri izmanto skaistumkopšanas, tai skaitā invazīvās skaistumkopšanas, pakalpojumus un rūpīgi seko līdzi drošības un higiēnas prasību izpildei, saņemot tos.
— SPKC.gov.lv (@SPKCentrs) August 28, 2020
Šis ieraksts izraisījis lielu neizpratni sociālajos tīklos.
Labdien, @SPKCentrs! Vēlos redzēt jūsu skaidrojumu, kādēļ kampaņai “Uzticies pārbaudot” kā vēstnese izvēlēta Maija Armaņeva, ņemot vērā viņas publiski pausto nostāju par Covid-19 kā viltus ziņām: Pirmais ieraksts publicēts 18. februārī, šobrīd dzēsts. pic.twitter.com/Xz27PI5GAf
— Šmarmelādīte Lea Briede (@latviangrey) August 28, 2020
Dramatiski..
Vai tiešām Latvijā “influenceru” skaits ir ierobežots un kampaņā jāizmanto cilvēks, kurš burtiski ikvienam sociālo mediju platformu vidē atpazīstams tieši ar savu kritiskās domāšanas trūkumu un konspirācijas piemēru?!— Mareks Matisons™ ?? (@marruciic) August 29, 2020
Nu šeit jums pašiem @SPKCentrs vajadzēja izmantot principu – Uzticies pārbaudot un rūpīgi pārbaudīt cilvēkus, ko izvēlieties par kampaņas sejām. Tagad kaut kādu zarazu noķērāt. ?♂️
— Uldis Bērziņš (@uldisb) August 29, 2020
PAGA, ŠIS TIEŠĀM NAV JOKS???
— Kārlis Ķilkuts (@Kilkuts) August 28, 2020
LOL. Cita starpā viņa arī izplata sazvērestības teorijas, sējot sekotājos neuzticību tam, ko dara SPKC, bet tas tā… Sīkums.
— Agnis Sauka (@AgnisSau) August 29, 2020
Savukārt pazīstamais žurnālists un pasniedzējs Juris Millers vietnē Facebook publicējis savas pārdomas, rakstot: “Valsts iestādes ieskatā par kampaņas vēstnesi (un tātad – ekspertu), kļūst nevis iegūstot izglītību, bet regulāri izmantojot kādu pakalpojumu. Tātad – eksperts vairs nav zobārsts, bet viņa klients… Priekškars. Šāviens. Aplausi. P.S. vai pašā SPKC arī pieņem darbā pēc šī principa?”
Jāteic, ka pie Jura Millera ieraksta sociālajā vietnē komentāros lasāmi tikpat kritiski noskaņoti komentāri par SKPC izdarīto lēmumu.