Foto – LETA

“Bite” sola veikt uzlabojumus SPRK konstatēto nepilnību novēršanai 0

Mobilo sakaru operators “Bite Latvija” (“Bite”) apņēmies klientiem pilnīgāk skaidrot par kredītlimitu un līdzsavienojumiem, kas palīdzēs izvairīties no turpmākiem gadījumiem, kad klientam jāmaksā pamatīgas summas pēc telefona nozagšanas ārzemēs, biznesa portālam “Nozare.lv” paziņoja kompānijas sabiedrisko attiecību speciāliste Anete Jansone.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
VIDEO. Parastā tauta nesaprot augsto mākslu? Šoreiz ir par traku! Kristians Brekte pamatīgi satracinājis latviešus
Lasīt citas ziņas

Reaģējot uz Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas (SPRK) ziņojumu, kur teikts, ka regulators “Bite” pakalpojumos atradis būtiskus trūkumus, mobilais operators apņēmies tos novērst.

“Klients ir atbildīgs par savu telefonu un SIM karti, tie ir tikpat svarīgi kā, piemēram, kredītkarte. Šajā gadījumā, nozaudējot telefonu, klients uzreiz ar mums nesazinājās, lai bloķētu SIM karti un novērstu krāpnieciskus gadījumus. “Bites” mājaslapā, kuru klients apskatīja, ir minēti vairāki veidi, kā ar mums sazināties un nodot informāciju, – ir iespējams zvanīt uz zvanu centru (biznesa klientam ir pieejams arī biznesa klientu menedžera telefona numurs), ir iespējams rakstīt e-pastu, kā arī sazināties, izmantojot “Skype” vai sociālos tīklus. Tāpat klients nevērsās policijā, kas ir īpaši svarīgi, jo šādā gadījumā būtu iespējams pierādīt, ka rēķinu ģenerēja krāpnieciskos nolūkos, un tas dotu iespēju samazināt izmaksas, ko mēs jau sedzām Spānijas operatoram. Uzskatām, ka klienta nodomi un rīcība ir ļoti svarīgi faktori,” norāda “Bites” klientu apkalpošanas vadītāja Oksana Stankeviča.

CITI ŠOBRĪD LASA

Klienta numurs esot ticis bloķēts, pirms tika saņemta informāciju par to, ka telefons ir nozagts, kas esot vairāk, nekā pieprasa juridiska vienošanās līgumā, informē Stankēviča.

Lai labāk sevi pasargātu telefona nozagšanas gadījumā, “Bite” ikkatram iesaka to pasargāt arī ar paroli. Kā norāda drošības speciālisti, tā, iespējams, nepasargās telefonu pilnībā no ļaunprātīgas piekļuves, bet iegūs papildus laiku, lai operators to paspētu nobloķēt.

Jau ziņots, ka SPRK pārbaude tika veikta pēc gadījuma, kad kādam uzņēmumam piederošs mobilais telefons tika nozagts Spānijā un, ierodoties Latvijā, par ļaundaru veiktajiem zvaniem tika piestādīts aptuveni 2550 eiro rēķins. Pārkāpumi līguma nosacījumu ievērošanā konstatēti netika, bet regulators norādīja uz nepilnībām klientu informēšanas kārtībā.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.