“Bite” modernizē logotipu 0
Jau no šodienas digitālajā vidē telekomunikāciju uzņēmums “Bite” sāks izmantot savu jauno, modernizēto zīmola vizuālo identitāti, “LB” paziņoja “Bite Latvija” vadītājs Kaspars Buls. Savukārt “Bites” salonos izmaiņas tiks veiktas tuvāko divu nedēļu laikā.
Vizuālās identitātes maiņa ir nākamais solis uzņēmuma digitalizācijā, kas aizsākās 2016. gadā.
Tā ietvaros pērn “Bite” pabeidza salonu digitalizācijas projektu, investējot vairāk nekā divus miljonus eiro.
Krāsa paliks
Līdz ar vizuālās identitātes modernizāciju uzņēmums kļūs modernāks un piemērotāks digitāliem kanāliem, sacīja Buls.
Uzņēmuma raksturīgā zaļā krāsa gan nekur nepazudīs, krāsai simbolizējot uzņēmuma vērtības un draudzīgo attieksmi pret klientiem. “Zīmola identitātes maiņa šajā gadījumā ir evolūcija, nevis revolūcija.
Telekomunikāciju nozare ir ārkārtīgi dinamiska – arī mūsu komunikācija gan medijos, gan citā vidē ir krietni aktīvāka nekā citām nozarēm. Tāpat esam arī soli pirms jaunu, digitālu produktu ieviešanas, līdz ar to likumsakarīgi, ka arī mūsu zīmols mainās un kļūst atbilstošāks dinamiskajai telekomunikāciju nozarei.
Vieglums un mūsdienīgums
Tiesa, mēs neesam aizgājuši pārāk tālu no mūsu “saknēm” – esam saglabājuši gan zīmola zaļo krāsu, gan atsauci uz vēsturiskajiem logo.
Vienlaikus esam saglabājuši esošā zīmola vīziju un vērtības, kā arī pozicionējumu un mūsu fokusu uz klientu vajadzībām.
Jaunajam zīmolam ir piešķirts vieglums, tā jaunās vadlīnijas ir iespējams lietot dažādās vidēs, galvenokārt koncentrējoties uz digitālajiem risinājumiem. Tāpat logo un tā lietojums vizuālajos materiālos tiks padarīts plašāks un mūsdienīgāks,” sacīja Buls.
Jauno vizuālo identitāti radījusi zīmolu aģentūra “Interbrand”, kas konsultē arī tādus uzņēmumus kā “Samsung”, “Philips”, “Nissan” un citus.