Ilustratīvs attēls
Ilustratīvs attēls
Foto: Ieva Makare/LETA

Biržai piesaistītos elektroenerģijas produktus izmanto aptuveni 10-15% klientu 0

Elektroenerģijas tirgū aptuveni 10-15% klientu izmanto biržai piesaistītos produktus, intervijā aģentūrai LETA pastāstīja AS “Latvenergo” pārdošanas direktors Uldis Mucinieks.

Reklāma
Reklāma
Ko ēst, lai ātrāk zaudētu svaru: 6 produkti, kurus savā ēdienkartē iesaka iekļaut uztura speciālisti
Sarunas Saūda Arābijā: atklāts, ko Ukraina piedāvās ASV, lai tās atjaunotu militāro palīdzību un atsāktu izlūkošanas datu apmaiņu
Pasaules gals ir tuvāk, nekā domājām: Vatikāna slepenajos arhīvos atrasta sena grāmata, kurā minēts gads, kad pienāks pastarā diena
Lasīt citas ziņas

Viņš teica, ka šogad nevar vērot strauju pieaugumu, klientiem izvēloties biržai piesaistītos elektroenerģijas produktus.

“Iepriekšējos gados saistībā ar starpsavienojumu attīstību ar Skandināvijas reģionu varēja vērot cenu samazinājumu un daudziem radās maldīgs priekšstats, ka biržā elektroenerģija vienmēr būs lētāka, taču tā nav,” skaidroja Mucinieks.

CITI ŠOBRĪD LASA

Viņš stāstīja, ka biržai piesaistīto elektroenerģijas produktu tipiskais lietotājs ir tāds, kas aktīvi seko līdzi patēriņam un mēģina to pielāgot cenām. Savukārt citi patērētāji dod priekšroku paredzamībai, stabilitātei, teica Mucinieks.

Jautāts, vai ir daudz tādu klientu, kas “lēkā” starp tarifiem, viņš teica, ka tādas tendences nav.

“Protams, jo elektroenerģija veido lielāku īpatsvaru tavās izmaksās, jo lielāku uzmanību tam pievērs, un otrādi. Tomēr mājsaimniecību segmentā tā noteikti nav tipiska klientu uzvedība,” stāstīja Mucinieks.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.