LETA

Bērnu slimnīca ievieš jaunu bezmaksas pieraksta tālruņa numuru 0

Bērnu klīniskās universitātes slimnīca (BKUS) ieviesusi jaunu bezmaksas pieraksta tālruņa numuru, aģentūru BNS informēja slimnīcā.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
VIDEO. Parastā tauta nesaprot augsto mākslu? Šoreiz ir par traku! Kristians Brekte pamatīgi satracinājis latviešus
Lasīt citas ziņas

Turpmāk pierakstīties uz konsultācijām un izmeklējumiem varēs, zvanot uz bezmaksas numuru 80708866.

Turpmāk balss pakalpojumus zvanu centrā nodrošinās “Lattelecom”.

CITI ŠOBRĪD LASA

Līdz šim bērnu klīniskās universitātes pieraksta tālrunis bija paaugstināta tarifa pakalpojums, saskaņā ar pirms diviem gadiem veikto iepirkumu, kurā saimnieciski izdevīgāko pakalpojumu BKUS piedāvāja kompānija “CSC Telecom”. Veicot jauno balss sakaru pakalpojuma iepirkumu, slimnīca apņēmās segt sakaru operatoru noteiktās izmaksas par savienojumu.

Slimnīca arī norāda, ka sadarbībā ar “Latvijas mobilais telefons”, BKUS izveidota arī jauna interaktīva sistēma, kas ļauj uz zvaniem vienlaikus atbildēt vairāk operatoru, kas nozīmē, ka zvanītāji tiks uzklausīti ātrāk.

Operatori var redzēt, cik gaidītāju ir rindā, ir pieejami dati par atbildēto un veikto zvanu skaitu, to ilgumu un neatbildētajiem zvaniem. Tas Zvanu centra vadībai sniedz pilnīgāku priekšstatu par zvana centra operatoru noslogojumu, darba intensitāti un palīdzēs apkopot statistikas datus.

Lai uzlabotu komunikāciju starp slimnīcu un pacientiem un novērtētu sniegtā pakalpojuma kvalitāti, visas sarunas tiek ierakstītas un saglabātas. Sistēmā tiek reģistrēti visi zvani un tālruņa numuri, kas operatoriem dod iespēju atzvanīt klientam arī tādos gadījumos, ja saruna ir pārtrūkusi un zvanītājs nav atstājis savu telefona numuru.

Slimnīca ik dienu saņemam vairāk nekā 1000 zvanu un vairāk nekā 300 e-pastu, tāpēc šogad zvanu centra darbinieku skaits palielināts no sešiem līdz 10.

Izvērtējot pēdējo mēnešu zvanu centra darba statistiku, redzams, ka visgarākais gaidīšanas laiks līdz savienojumam ir tieši dienas vidū, kad daudzi vecāki darbu pārtraukumā vēlas pierakstīt bērnu pie ārsta. BKUS norāda, ka vismazākais gaidīšanas laiks būs pēc darba dienas beigām laikā no plkst. 18. līdz plkst. 20.

Reklāma
Reklāma

Zvanu centra darbinieki pierakstu veic katru darba dienu no plkst.8. līdz plkst.20.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.