“Bērni tika nosaukti par produktiem!” Drāma influenceru aprindās – elitārs pasākums izvērties audzinoša rakstura lekcijā 34
Pēc 30. maija ikgadējā pasākuma “GOLIN Influenceru indekss 2024”, kurā tiek apgalvoti pērnā gada ietekmīgākie influenceri dažādās kategorijās, rezultātu paziņošanas daļai digitālā satura veidotāju emocijas iet pāri malām.
Digitālā satura veidotāja un trīs dēlu māmiņa Kristīne Dzenīte vietnē “Instagram” atklājusi, kas tieši pēc pasākuma viņai un citiem digitālā satura veidotājiem atstājis nepatīkamu pēcgaršu.
“Šis bija pats “loģiskākais” “GOLIN Influenceru” pasākums, kādā esmu bijusi,” Kristīne dalās ar piedzīvoto. Viņa atklāj, ka tas esot bijis vienīgais, kurā bijis arī viņs vīrs, un noteikti vienīgais arī paliks.
“Kāpēc tas bija jādara? Kāpēc tām nominācijām bija jābūt? Kāpēc bija jāpieļauj, ka cilvēki ar saviem bērniem ierodas uz pasākumu?” viņa ir neizpratnē par organizētāju lēmumu.
“Tas bija ļoti nesmuki pret tiem satura veidotājiem, kuri ieradās uz pasākumu ar saviem bērniņiem, lai viņi beigās paziņotu, ka balvas nebūs,” Kristīne stāsta. Tā vietā viņiem ieteikts padomāt, ka saturā nevajadzētu izmantot bērnus.
“Ja šis viss jau bija ieplānots, tad šis bija visnepatīkamākais veids, kā aģentūrai pasniegt šo vēstījumu, ko jūs gribat nodot sabiedrībai,” viņa pauž savu sašutumu, atklājot, ka iestājas par to, ka ir jāizdomājas, kāpēc un kā cilvēki dalās ar savu bērniņu bildēm un video, bet šo informāciju varēja nodot citādi.
Tāpat viņa norāda uz netaisnību, jo, piemēram, dzīvesstilā vai jebkurā citā satura veidošanā arī piedalās un ir redzami bērni, tomēr uz viņiem šī lekcija netika attiecināta.
Savu sašutumu neslēpj arī horeogrāfe, satura veidotāja un divu bērnu māmiņa Linda Šeļakova-Paulauska, kura arī tikusi nominēta kategorijā “Ģimene”. Pats dīvainākais esot bijis fakts, ka viņa jutās neveikli, atnākot uz šādu elitāru pasākumu ar savu ģimeni. “Es jutos nevietā,” viņa dalās ar emocijām vietnē “Instagram”.
Par žūrijas un pasākuma rīkotāju rīcību pārsteigta ir arī dziedātāja Diona Liepiņa, kura “Instagram” norāda, ka viņa ir pārsteigta par nomināciju “Ģimene”. “Bērni tika nosaukti par produktiem. Nosaukt bērnu par produktu ir next level [red. – nākamais līmenis],” Diona uzsver.
Notiekušais nav spējis atstāt vienaldzīgu arī aktrisi Dārtu Daneviču. Viņa “Instagram” atklājusi šī visa neredzamo daļu: “Tiem, kas nezina – pats “GOLIN” taču sadarbojas ar atsevišķiem influenceriem un piegādā sadarbības, paši tādā veidā kultivējot šāda satura radīšanu.” Viņa pauž neizpratni, kāpēc viņi paši izvirza tādu kategoriju, kurā izvirza cilvēkus, kuri publisko ģimenes dzīvi, bet pēc tam paši viņus nosoda. Tomēr bērnu publiskotājus citās kategorijās viņi apbalvo.