Foto – LETA

Bemhens: Rīgā stāvparku aktualitāte samazinājusies 0

Rīgā stāvparku sistēmas aktualitāte ir samazinājusies, jo pilsētā vairs nav tik lielu sastrēgumu kā iepriekš,  intervijā aģentūras BNS  biznesa informācijas portālam “Baltic Business Service” atzina Rīgas sabiedriskā transporta uzņēmuma “Rīgas satiksme” (RS) valdes priekšsēdētājs Leons Bemhens un piebilda, ka par pirmo pilsētā izveidoto stāvparku Ulbrokas ielā nav milzīgas autovadītāju intereses.

Reklāma
Reklāma
Veselam
Jauni cilvēki riskē nepamanīt zarnu vēža simptomus – ārste brīdina par 5 svarīgākajām pazīmēm
Kokteilis
3 zodiaka zīmes, kuru pārstāvji laikā no Lieldienām līdz Jāņiem piedzīvos īpašu veiksmi
RAKSTA REDAKTORS
“Bākā bija vieta 25 litriem, bet uzpildījām 35…” Kliente izsaka aizdomas par degvielas uzpildes stacijas viltībām
Lasīt citas ziņas

“Šāda sistēma Rīgai agri vai vēlu būs vajadzīga, bet aktualitāte ir samazinājusies, jo sastrēgumi vairs nav tādi kā iepriekš. Kas cilvēku var mudināt izmantot šādu iespēju? Ne jau tas, ka viņš varēs izmantot stāvvietu par velti. Mudinās tas, ka viņam sastrēgumā būs jānostāv pusotra divas stundas, lai tiktu tur, kur nepieciešams. Laika ekonomija. Svarīgi arī, lai vieta nebūtu plika. Tai jābūt piesaistošai, tur jābūt kādiem pakalpojumiem. Ne par velti, “Alfas” stāvlaukums līdzīgi tiek izmantots. Es atbraucu, aiziešu, visu sapirkšu, aizbraukšu ar sabiedrisko transportu uz centru, tad atbraukšu atpakaļ un tālāk atkal ar savu mašīnu prom,” pastāstīja Bemhens.

Viņš norādīja, ka pirmā “P&R” (“park&ride”) izveide Ulbrokas iela RS bija ideāls variants pilotprojektam, jo par tās izveidi ātri varēja vienoties divi pašvaldībai piederoši uzņēmumi. “Šī stāvvieta netika izmantota pilnībā, un mums bija laba iespēja uztaisīt pilotprojektu, lai apskatītos, kā strādā kopā sistēmas un kā cilvēki to saprot. Patlaban pateikt, ka tur būtu milzīga interese, protams, nevaram. Pirmkārt, Madonas virziens nav pats noslogotākais, otrkārt, nav nemaz tik tālu no pilsētas. Pārbraucu pāri Deglava tiltam un esmu pilsētā,” paskaidroja Bemhens.

CITI ŠOBRĪD LASA

Viņš sacīja, ka jauns stāvparks Rīgā varētu tapt brīdī, kad kāds privāts investors būs gatavs atgriezties pie šāda modeļa. “Uz plikas vietas uztaisīt pliku stāvvietu – baidos, ka tas nestrādās,” teica RS vadītājs.

Tā sauktā “park&ride” sistēma paredz, ka Rīgas viesi un tās iedzīvotāji savu automašīnas varēs novietot apsargājamā autostāvvietā un tālāk doties ar sabiedrisko transportu. Ja klients, atstājis automašīnu stāvparkā, divas reizes sabiedriskajā transportā norēķināsies ar e-talonu, vieta stāvparkā būs bezmaksas.

“Rīgas satiksme” nodrošina Rīgā pasažieru pārvadājumus ar autobusiem, tramvajiem un trolejbusiem, kā arī apsaimnieko autostāvvietas pilsētas ielu malās. Uzņēmuma vienīgais īpašnieks ir Rīgas dome.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.