Foto LETA

“Bauskas alum” izdodas par 3% kāpināt pārdošanas apjomus 0

“Bauskas alus” darītava 2017. gada astoņos mēnešos par 3% ir kāpinājusi pārdošanas salīdzinājumā ar attiecīgo laika posmu pagājušajā gadā, kas tilpuma izteiksmē ir par 6428 dekalitriem vairāk nekā pērn. Bezalkoholisko dzērienu segments ir audzis par 8% vai 2632 dekalitriem.

Reklāma
Reklāma
TV24
“Telegram” kanālos arvien satraucošākas krievu atzīšanās: Karš ir kļuvis par komadieru privāto biznesu
Kokteilis
Līdz nedēļas beigām lielo džekpotu izvilks šīs četras Zodiaka zīmes
Visticamākais scenārijs – uzbrukums Suvalku koridoram: brīdina, ka kaujas operācija pret NATO varētu sākties jau 2027. gadā
Lasīt citas ziņas

Vislielākais kāpums ir tējas sēnes dzērieniem “Dr.Kombucha” un “Dr.Kombucha Karkade” – to pārdošanas apjoms ir pieaudzis par 226%, kas ir trīs reizes vairāk kā 2016. gadā.

“Ņemot vērā auksto un lietaino vasaru un agru rudeni, kas ļoti ietekmē patērētāju dzērienu izvēli, esam kāpinājuši savus pārdošana apjomus. Neskatoties uz plašo alus izvēli Latvijas tirgū, alus patērētāji dod priekšroku pārbaudītām šķirnēm, par ko liecina pārdošanas rezultāti,” atzina uzņēmuma valdes loceklis Vladimirs Barskovs.

CITI ŠOBRĪD LASA

Viņš arī norādīja, ka 2017. gadā “Bauskas alus” turpinās rekonstrukciju un uzņēmuma modernizāciju, jau ir uzstādīts jauns gāzes katls un fermentācijas iekārta, ieguldot 328 011 eiro.

“Bauskas alus” ražo ne tikai alu, bet arī bezalkoholiskos iesala dzērienus “Veselība”, “Porteris”, tējas sēnes dzērienus, alus kokteiļus un dabīgi raudzētu kvasu.

Uzņēmuma galvenais eksporta tirgus ir Lielbritānijā, kā arī Īrijā, Islandē, Igaunijā, Lietuvā, Polijā un Zviedrijā

“Bauskas alus” ir dibināts 1999.gadā, tā pamatkapitāls ir 786 996 eiro. Uzņēmuma vienīgais īpašnieks ir Latvijā reģistrētā kompānija “BA Holdings”.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.