Tikšanās laikā. Publicitātes foto

Baltijas valstu dzelzceļu vadība vienojas par pirmo kopīgo konteinervilciena maršruta izveidi 0

Pirmdien, 12.martā Rīgā pirmo reizi notika Latvijas, Lietuvas un Igaunijas dzelzceļa vadības darba tikšanās, kuras laikā panākta vienošanās par intermodālā konteinervilciena “Amber Train” maršrutā Šestokai-Rīga-Tallina organizēšanu.

Reklāma
Reklāma
TV24
“Laikam par to nevaru stāstīt, bet…” Rajevs atklāj iepriekš nedzirdētu informāciju par Rinkēviča un Trampa telefonsarunu
“Baidens nolēmis skaisti aiziet no dzīves, paņemot sev līdzi ievērojamu daļu cilvēces.” Medvedevs biedē ar Trešo pasaules karu
7 brīnumēdieni! Pārtikas produkti, kuru regulāra iekļaušana ēdienkartē kavē ādas novecošanos
Lasīt citas ziņas

VAS “Latvijas dzelzceļš” un tās meitassabiedrību SIA “LDZ Cargo” un “SIA “LDz Loģistika”, kā arī Lietuvas valsts dzelzceļu kompānijas AB “Lietuvos geležinkeliai” un Igaunijas dzelzceļa uzņēmuma sabiedrības “EVR Cargo” pārstāvji bija vienisprātis, ka ir nepieciešams apvienot spēkus, lai paātrinātu konteinervilciena organizēšanu maršrutā Šestokai-Rīga-Tallina.

Lai tas notiktu, darba grupa vienojās izstrādāt konkurētspējīgu tarifu piedāvājumu un konteinervilciena kursēšanas grafiku, kā arī sagatavot pakalpojumu piedāvājumu tiem kravu īpašniekiem, kuri patlaban savu kravu pārvadāšanai neizmanto dzelzceļa infrastruktūru.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Notikusī tikšanās un tās rezultāts ir labs piemērs Baltijas valstu sadarbībai, kurai ir nepietiekami izmantots potenciāls. Nākotnē jaunas iespējas var radīt jaunveidojamā Eiropas sliežu platuma infrastruktūra, taču jau šodien mēs varam strādāt esošajā tīklā, nodrošinot klientiem ērtu un efektīvu kravu loģistiku,” pēc tikšānāš norādīja LDz prezidents Edvīns Bērziņš.

Konteinervilciena maršruta sekmīgai izstrādei tikšanās dalībnieki vienojās dalīties pieredzē par kravas pārvadājumu organizēšanu visās trijās Baltijas valstīs, kā arī izskatīt iespēju klientiem piedāvāt elektronisku dokumentu noformēšanu.

Konkrēta piedāvājuma izstrādei un konteinervilciena maršruta izveidei tiks veidota darba grupa, kurā iesaistīsies visu trīs pušu pārstāvji. Pirmā darba grupas sēde plānota jau marta beigās.

VAS “Latvijas dzelzceļš” ir publiskās lietošanas dzelzceļa infrastruktūras pārvaldītājs un koncerna “Latvijas dzelzceļš” valdošais uzņēmums. Koncernā ietilpst arī sešas meitas sabiedrības – AS “LatRailNet”, kas veic infrastruktūras maksas noteikšanu un dzelzceļa infrastruktūras jaudas sadali, SIA “LDZ CARGO”, kas nodrošina dzelzceļa kravu pārvadājumus un starptautiskos pasažieru pārvadājumus, infrastruktūras būvniecības un uzturēšanas uzņēmums SIA “LDZ infrastruktūra”, ritošā sastāva remonta un uzturēšanas uzņēmums SIA “LDZ ritošā sastāva serviss”, apsardzes uzņēmums SIA “LDZ apsardze”, kā arī loģistikas uzņēmums SIA “LDZ Loģistika”.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.