Autostāvvietās Rīgā ieviesta automātiskas apmaksas sistēma 0
Autostāvvietu apsaimniekotājs „EuroPark Latvia” sadarbībā ar uzņēmumu “Mobilly” ievieš jaunu stāvvietu apmaksas pakalpojumu „Mobilly Automatic”, kas stāvvietas apmaksu ļauj veikt pilnībā automatizētā veidā.
Apmaksas sistēma jau šobrīd pieejama stāvvietās Rīgā, tai skaitā arī četrās „EuroPark” pazemes autostāvvietās kas aprīkotas ar barjersistēmu.
„Mobilly Automatic” ir stāvvietas apmaksas sistēma, kas laika uzskaiti par stāvvietas izmantošanu un apmaksu veic automātiski – iebraucot autostāvvietā, videokameras fiksē klienta automašīnas valsts reģistrācijas numuru, atver barjeru un sāk laika atskaiti.
Pēc tam, klientam no stāvvietas izbraucot, kamera atkal nolasa automašīnas numuru, tiek aprēķināts stāvvietā pavadītais laiks un stāvvietas izmantošanas maksa, kas tiek ieturēta no klienta „Mobilly” konta. Lai izmantotu “Mobilly Automatic”, jāpiereģistrējas pie vēlamās autostāvvietas Mobilly aplikācijā.
Ja klients nevēlas, lai apmaksa par stāvvietu notiktu automātiski, automātisko apmaksu jebkurā brīdī var atspējot „Mobilly” aplikācijā un norēķinus par stāvvietu veikt ierastā kārtībā, izmantojot stāvvietās esošos apmaksas automātus.
Īpaši aktuāli tas ir klientiem, kuriem ir abonementi kādā no šīm stāvvietām – lai izvairītos no dubultas apmaksas.
„Mobilly Automatic” darbojas „EuroPark” stāvvietā „Jēkaba Arkāde” Z.A.Meierovica bulvāri 8, t/c „Galleria Riga” pazemes autostāvvietā Dzirnavu ielā 67, t/c „Origo” pazemes autostāvvietā Stacijas laukumā 4 un pazemes autostāvvietā zem „Radisson Blu Latvija Conference & Spa Hotel” Elizabetes ielā 55.
“SIA “EuroPark Latvia” piedāvā autostāvvietu pakalpojumus Rīgā jau kopš 2001. gada, un šobrīd veic vairāk nekā 60 objektu apsaimniekošanu, kas rīdziniekiem un pilsētas viesiem nodrošina kopumā 8500 autostāvvietu vietas.
„EuroPark Latvia” valdes loceklis Mārtiņš Meisītis skaidro, ka “EuroPark” uzstādījums “Novieto auto viegli” liek nepārtraukti pilnveidot gan pieejamā pakalpojuma kvalitāti un daudzveidību, gan nodrošināt mūsdienīgus un ērtus norēķinu veidus par sniegtajiem pakalpojumiem.
“Pirms pāris gadiem tā bija inovatīvā optiskā numura atpazīšanas sistēma “AutoPay”, tagad klāt nācis “Mobilly Automatic”. Tieši klientam draudzīga un daudzveidīga pakalpojumu pieejamība un vienmēr brīva vieta EuroPark stāvvietā ir mūsu prioritāte.”
Stāvvietas, kurās pieejama automātiskā apmaksa, var atpazīt arī pēc īpašas zīmes, kas redzama gan pie iebraukšanas konkrētajā stāvvietā, gan „Mobilly” aplikācijā – stāvvietas burtu kods ir attēlots uz gaiši zaļa fona. Tāpat „Mobilly” aplikācijā pie šīm stāvvietām redzama norāde „Automatic”.
Automātiskās apmaksas iespējas autostāvvietās, kur šāds pakalpojums pieejams, šobrīd Mobilly klienti izmanto apmēram 2000 reizes mēnesī, un šim skaitlim ir tendence strauji pieaugt.
“Automātiskie maksājumi ir stāvvietu un ne tikai stāvvietu nākotne, tādēļ esam priecīgi, kopā ar “EuroPark” šo ceļu uzsākot. Mūsu mērķis ir attīstīties un izmantot jauno tehnoloģiju sniegtās iespējas, lai klientiem būtu ērtāk, ātrāk un vienkāršāk apmaksāt stāvvietas,” saka „Mobilly” vadītājs Ģirts Slaviņš.
Protams, ļoti būtiski ir neaizmirst, ka jebkura automatizācija ir tik laba, cik labs ir klientu serviss gadījumos, ja kaut kas nesanāk tā, kā iecerēts – ieviešot jebkuras jaunas tehnoloģijas, ir svarīgi klientiem jaunās iespējas skaidrot, piebilst Ģ. Slaviņš.
“Tāpēc aicinām klientus jebkuru jautājumu gadījumā vērsties pie mums vai “EuroPark” info centra operatoriem.”