Foto – Timurs Subhankulovs

Galvenais esot sistēma 2

I. Rūtiņam saku, ka nelobēju kaktu tirgotājus, bet arī par lielajiem, autorizētajiem dīleriem un viņu servisiem dzirdētas brīnumu lietas. Auto asociācijas viceprezidents nenoliedz, ka visādi gadoties, bet esot jārunā par sistēmu vai tās trūkumu, par procesiem, kas ļauj kaut ko uzlabot, par tirgus dalībnieku atbildību. Tāpēc arī nepieciešami stingri noteikumi. Jānosaka, kas ir obligāts un par ko pircējs ir vismaz jāinformē, lai viņam būtu pilnīga informācija par riskiem, kurus uzņemties un kurus ne. Piemēram, ja neesi pārbaudījis, vai un kādas drošības sistēmas automobilī ir uzstādītas, vai tās ir darba kārtībā, tad jāinformē klients par to. Un pilnīgi nepamatotas esot spekulācijas par vispārēju cenu celšanos. Godīgi un kvalitatīvu auto tirgotāji cenas nepaaugstināšot. Bet pie tirgotājiem blēžiem stingras kontroles gadījumā gan celšoties auto cenas.

Starp citu, Auto asociācijas organizācijas viens no nākamajiem mērķiem esot panākt gan autoservisu, gan arī auto tirdzniecības uzņēmumu sertifikāciju kā obligātu prasību.

Reklāma
Reklāma
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.