Foto – Shutterstock

Ziema prasa šķidrāku eļļu 0

Protams, spēkrata svarīgākā sastāvdaļa ir motors. Savukārt tā darbību nodrošina pareiza eļļošana. Ielietā eļļa ziemā kļūst biezāka, un vajadzīgs daudz vairāk enerģijas, lai motoru iedarbinātu.

Reklāma
Reklāma
7 pārtikas produkti, kurus nevajadzētu bieži ēst. Tie ļoti var kaitēt zarnām
RAKSTA REDAKTORS
“Ārsts atnāk ar kafiju, bez steigas…” Paciente dusmīga, kāpēc “Veselības centrs 4” atļaujas necienīt cilvēku laiku
TV24
“Es neticu šādām sakritībām!” Slaidiņam aizdomas raisa ASV prezidenta Baidena pēkšņie lēmumi par Ukrainu un Trampa klusēšana
Lasīt citas ziņas

! Mūsu klimatā, piemēram, pussintētisko eļļu var lietot gan ziemā, gan vasarā, ja motors ir labā darba kārtībā.

Tomēr arī šī eļļa jāmaina reizi gadā, pat ja ar mašīnu nebraucat. Motorā ir daudz dažādu metālu virsmu, kuru mijiedarbībā ar eļļu tā pakāpeniski zaudē savas īpašības. Mainot eļļu, jāmaina arī filtrs.

CITI ŠOBRĪD LASA

Lielākajā daļā motoru sadales vārpstu piedzen ar zobsiksnu. Ja tā savu laiku nokalpojusi, vajag laikus nomainīt, it sevišķi pirms ziemas. Kad automašīnu būs grūti iedarbināt, zobsiksna var trūkt un vārsti nepareizas pozīcijas dēļ ietriekties virzuļos. Turklāt maldīgs ir priekšstats, ka tā var notikt tikai ar maza darba tilpuma motoriem. Patiesībā viss ir atkarīgs no katra motora uzbūves īpatnībām.

Ļoti bieži uz jautājumu, kad pēdējo reizi mainīta zobsiksna, īpašnieks nevar atbildēt un neziņā rausta plecus. Tāpēc, mainot zobsiksnu un eļļu, motora telpā der piestiprināt uzlīmi, kurā norādīts, pēc cik liela nobraukuma tas jādara nākamo reizi. Turklāt, mainot šo detaļu, jābūt ļoti uzmanīgam un darbu labāk uzticēt profesionālam meistaram.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.