«AutoEuro 6 H un 4 H Kauss» pirmais posms 0

Aizvadītajā sestdienā ar interesantām un spraigām cīņām karjeru “Akmenscūciņas” un “DSG karjeri” teritorijā Emburgā Jelgavas rajonā norisinājās sacensību seriāla “AutoEuro 6 H un 4 H Kauss 2012” pirmais posms.

Reklāma
Reklāma

 

RAKSTA REDAKTORS
Bez vainas vainīgs? Mirklī, kad trīs bērnu tēva Artūra kontā ienāca 200 eiro, viņš kļuva par bīstamu krāpnieku! 44
“Asaras acīs!” Tantiņas pie Matīsa kapiem tirgo puķu vainagus. Kāds izsauc policiju, bet viņa rīcība pārsteidz
“Latvija ir iegājusi Nāves spirālē! Ar čurainu lupatu jāpatriec!” Hermanis par politiķiem, kuri valsti ved uz “kapiem”
Lasīt citas ziņas

Pagājušā gada rudenī notika pirmais mēģinājums noorganizēt Latvijā izturības braucienu sešu stundu garumā autosportistiem un trīs stundu cīņu motobraucējiem. Pārbaudījums izdevās, un šogad tiek jau rīkots “6 H un 4 H Kauss” seriāls, kas sezonā notiks četros posmos, un gada beigās noskaidrosies, kuri izcīnīs “Ceļojošo 6 H un 4 H Kauss”.

Sacensības “AutoEuro 6 H un 4 H Kauss 2012” ir unikālas ar to, ka tajās vienlaikus trīs dažādās trasēs par uzvaru cīnās gan pilnpiedziņas 4 x 4 automašīnas, gan vieglās mašīnas, pat standarta žigulīši, gan motocikli un kvadricikli.

CITI ŠOBRĪD LASA

Jau pirms sacensībām maratonrallija “Dakara” vairākkārtēji dalībnieki brāļi Jānis un Einārs Vinteri paziņoja, ka nopietni gatavojas un viņu komanda “JVE Mototeam” ir nolēmusi cīnīties, lai iegūtu “4H Ceļojošo kausu”. Šoreiz, četru stundu garumā, nepārtraukti mainoties līderiem, MX Open klasē pirmo vietu ar nieka septiņu sekunžu pārsvaru izcīnīja Latvijas un Baltijas čempions enduro un endurokrosā Edgars Siliņš, kur startēja kopā ar Lauri Ermani un Uģi Klimonu. Trešajā vietā ar četru apļu starpību finišēja Mareks Štrauss un Arvis Bumbiers.

MX Hobiju klases uzvarētājiem komandai “Dienvidu Motoparks” nācās pārvarēt vairākus pārbaudījumus – Gints Leilands pēc neveiksmīgi izvēlētas trajektorijas nogrima dubļos, bet Tomam Avenam nācās atrast risinājumu, kā 10 kilometrus garo trasi veikt ar pārsistu riepu. Tā kā komandā startēja trīs dalībnieki, tad situāciju glāba Ģirts Ārstenieks, kurš varēja turpināt cīņu.

Kvadri Open klasē uzvaru interesantā veidā izcīnīja “ApPasaule” komandā startējošie braucēji Ralfs Kaliksons un Artūrs Vēvers. Pēdējā aplī pusi trases Kaliksons veica un finišēja, braucot atmuguriski, lai noturētu savas līderpozīcijas, pēc tam kad gadījās tehniskas problēmas. Sīvākos konkurentus Gintu Lūsi un Kristapu Veinbergu viņi apsteidza par apli.

Apvidus automašīnu 4 x 4 T, N, R klasē gandrīz visu sacensības laiku līdera pozīcijas noturēja pagājušā gada neveiksminieki Andris Feldmanis un Toms Brants. Ekipāžai “Skoks & Piķis” (Igors Skoks, Arvis Piķis, Rūdolfs Skoks, Agris Piķis) šoreiz nepaveicās, jo biežāk nācās labot savu “Mitsubishi Pajero Evo” un servisa parkā arī tika zaudētas izšķirošās minūtes.

Līdz pat finišam spraigi cīņā iesaistījās arī tēvs un dēls Ivans Bergmanis un Vladislavs Bergmanis (“Novators”), kurus no otrās vietas šķīra viens aplis.

VAZ Historic Open klasē pagājušajā gadā cīņa par pirmo vietu bija līdz pat pēdējam aplim. To, ka Valdis Vilks, Jānis Vilks un Didzis Kalnietis ir ātrākie, viņi pierādīja ar pārliecinošu pārsvaru, gandrīz četrus kilometrus garajā trasē veicot 46 apļus. Braucot ar standarta žigulīti, atkal otrajā vietā Jānis Pelsis, kurš brauca vienā ekipāžā kopā ar saviem trim dēliem Mareku, Indaru un Ervīnu. Trešajā vietā ekipāža Ilvars Unāms, Edijs Zimza, Edgars Pētersons un Ivars Pētersons, kuriem šis bija pirmais mēģinājums šādās sacensībās.

Reklāma
Reklāma

Jāpiebilst, ka organizatori ir padomājuši par speciālu konkursu skatītājiem un aicina ikvienam sūtīt interesantākos fotouzņēmumus pēc adreses [email protected] un piedalīties fotokonkursā. Sezonas noslēgumā trīs labāko darbu autori iegūs veicināšanas balvas: firmas “Canon” dāvāto tehniku, “Epson” foto printeri un “fineArtPrint.lv” dāvanu karti 50 latu vērtībā foto izdrukai.

 

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.