Atsvaidzināta “RCZ” 0
Pirms trim gadiem prezentētajai “Peugeot” kupejai “RCZ” veikta modernizācija. Atsvaidzinātajai versijai izmainīts priekšdaļas noformējums.
Elegantais siluets ar nedaudz uz priekšu pabīdītu kabīnes pusloku uzreiz atsauc atmiņā “Audi TT”. Agresīvi izspīlētas riteņu arkas atbilst automobiļa sportiskajam tēlam. Starp “RCZ” dizaina pērlītēm jāizceļ viļņotais jumts un aizmugures stikls, kas mašīnas kabīni vizuāli sadala divās daļās.
Tehniski “RCZ” būvēts uz kompaktklases modeļa “Peugeot 308” platformas, izmantojot tos pašus agregātus un mezglus. Līdzību ar bāzes modeli visuzskatāmāk var redzēt salonā, kurš sastāv no tiem pašiem elementiem. Tiesa, interjers izskatās sportiskāks un greznāks. Kompaktās kupejas sēdvietu formula 2+2 faktiski jau visu pasaka. Tas ir divvietīgs auto ar mazu, neērtu aizmugures sēdeklīti, kurš ikdienā der sīkas rokas bagāžas novietošanai. Tomēr galējas nepieciešamības apstākļos uz neilgu brīdi aiz priekšējā pasažiera var iespraukties vēl kāds neliels un lunkans pasažieris, kuram būs jāpacieš ne tikai šaurība kājām, bet arī ļoti zemais jumts. Pateicoties uz priekšu novirzītās kabīnes koncepcijai, slīpais aizmugures logs sākas uzreiz aiz priekšā sēdošo galvām. Toties bagāžas nodalījums šādam nepraktiskam auto ir gana liels, turklāt tā 384 litru ietilpību var palielināt līdz 663 litriem, ja nolaiž aizmugures sēdekļu atzveltnes.
Aizmugures daļā noteikti jāpiemin kustīgais spoileris, kurš maina novietojuma leņķi atkarībā no braukšanas ātruma. Braukšanas īpašību ziņā “RCZ” ir gana sportisks – ar stingru piekari un precīzu stūri.
“Peugeot RCZ” dzinēju gamma nav mainījusies – divi benzīnnieki: 1,6 THP 200 ZS (6 ātrumu manuālā pārnesumkārba) un 1,6 THP 156 ZS (6 ātrumu manuālā vai automātiskā pārnesumkārba), kā arī dīzelis 2,0 HDi 163 ZS (6 ātrumu manuālā pārnesumkārba).
Auto sākuma cena ir 27 344 eiro.