– Vai bez 60 m trases tiesas ir paredzamas kādas nopietnas īpašuma atsavināšanas? 9
– Jaunā rekomendējamā trase skar ap tūkstoti privātīpašumu, kaut gan pašā sākumā bija bažas, ka skars teju divus tūkstošus. Samazināt izdevies tāpēc, ka Skultē izmantojam vecā dzelzceļa (Rīga–Ipiķi) koridoru, arī Rīgā un Stopiņos.
Olaines novadā ir kāda māja, kuru no trim pusēm jau tagad ceļi norobežo. Ar dzelzceļu mēs viņu nogrieztu no ceturtās puses. Šis ir tas gadījums, kad loģiskāk būtu atsavināt īpašumu, nevis no visām pusēm norobežot ar prettrokšņu barjerām. Atsavināšana Rīgas posmā sāksies 2017. gadā, pārējā Latvijā – gadu vēlāk.
Ļoti novērtēju cilvēku attieksmi. Pašvaldību vadītāji ir ļoti konstruktīvi, ar skaidru redzējumu, kā, piemēram, Dagnis Straubergs Salacgrīvā, Raimonds Čudars Salaspilī un citi. Bez viņu izpratnes ātrvilciens nekustēs.