Atpakaļ 20. gadsimtā 0

Publicēti Eiropas autotirgus 2012. gada rezultāti. Kā tos vērtēt? Nozares krīze? Revolūcija pircēju paradumos?

Reklāma
Reklāma

 

“Šobrīd runa ir par dienām, varbūt dažām nedēļām…” Didzis Šmits aicina latviešiem “ieslēgt” izdzīvošanas instinktu 2
Kokteilis
10 iemesli, kāpēc Ūdensvīrs ir visbrīnišķīgākā zodiaka zīme
Kokteilis
“Neizslēdzu, ka tiks ierosināta lieta par novešanu līdz pašnāvībai.” Anna Sedokova tikusi intervēta saistībā ar Jāņa Timmas aiziešanu mūžībā 25
Lasīt citas ziņas

Kopējais un galvenais kontrolskaitlis – pārdoti 12 053 904 auto – nokrities līdz 1995. gada līmenim. Par gada kritumu (8,2%) lielāks skaitlis fiksēts vēl senāk – 1993. gadā, kad jaunu auto pārdošanas apjomi samazinājās par 16,9%. 2012. gadā no lielvalstīm tikai Apvienotā Karaliste ir pirkusi vairāk – plus 5,3%. Citu (izņemot Vāciju – mīnus 2,9%) apjoma samazinājums mērāms divciparu skaitļiem. Ar pluszīmi gadu beiguši vairāki “maznozīmīgie tirgi” – Ungārija – 17,6%, Igaunija – 12,5%, Bulgārija – 1,6%. Latvijas oficiālais rezultāts – mīnus 2,9%, Lietuvas – mīnus 8%. Marku rezultāti. Tikai trīs ar pluszīmi: “Jaguar”/”Land Rover” – 25,8%, “Kia” – 14,1%, “Hyundai” – 9,4%. Pārējiem – kritums.

 

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.