
Atnāk pirmo reizi uz “Akropoli” un tiek pie 1000 eiro 0
Otrdien iepirkšanās un izklaides centrā “Akropole” sagaidīts miljonais apmeklētājs – rīdziniece Laura Ruicēna ar dēlu Kristenu, saņemot arī dāvanu karti pirkumiem “Akropolē” 1000 eiro vērtībā.
Sveikt miljono iepirkšanās un izklaides centra apmeklētāju bija ieradies arī “Akropole” vadītājs un “Akropolis Group” valdes loceklis Kaspars Beitiņš.
Laura ar Kristenu “Akropoli” apmeklē gandrīz katru dienu, jo dzīvo netālu. Arī šodien viņi bija ieradušies “Akropolē” ar mērķi atrast Kristenam spēļu āmurīti.
Viņa atzina, ka šeit viņai ar dēlu vislabāk patīk slidotava un spēļu veikali. Tāpēc arī dāvanu karte vispirms tiks tērēta, sagādājot pārsteigumu dēlam kādā no rotaļlietu veikaliem.

“Akropole Rīga” vadītājs un “Akropolis Group” valdes loceklis Kaspars Beitiņš norāda, ka “Akropole” jau ir kļuvusi par iecienītu un plaši apmeklētu galamērķi.
““Akropole” nešaubīgi ir viens no šobrīd modernākajiem iepirkšanās un izklaides centriem Baltijā un prieks, ka to novērtējuši jau miljons apmeklētāju,” uzsver K. Beitiņš.
Iepirkšanās un izklaides centrā “Akropole” divos stāvos pārstāvēti vairāk nekā 170 nomnieki.
Tostarp apmēram 140 modes un dzīvesstila preču veikali, kā arī dažādu pakalpojumu sniedzēji, jaunais kinoteātris “Apollo Kino”, “O’Learys” izklaides zona, hokeja spēlēšanai un slidošanai piemērota ledus arēna, “Lemon Gym” sporta klubs, kā arī 30 dažādi restorāni un kafejnīcas. Tirdzniecības centrā ir arī “Maxima XXX” lielveikals.