Foto: Reuters/Scanpix/LETA

Atklāts pēdējais “Nutella” noslēpums: kāpēc pirmais burts ir melns, bet pārējie sarkani? 0

Šokolādes pasaule sēro – Valentīna dienā, 97 gadu vecumā, mūžībā aizgāja izcilais šokolādes krēma “Nutella” radītājs, pārtikas ķīmiķis Frančesko Rivella. Pēc viņa nāves atklājies kāds interesants fakts par “Nutella” logotipu, raksta “BILD”.

Reklāma
Reklāma
TV24
“Telegram” kanālos arvien satraucošākas krievu atzīšanās: Karš ir kļuvis par komadieru privāto biznesu
Kokteilis
Līdz nedēļas beigām lielo džekpotu izvilks šīs četras Zodiaka zīmes
Visticamākais scenārijs – uzbrukums Suvalku koridoram: brīdina, ka kaujas operācija pret NATO varētu sākties jau 2027. gadā
Lasīt citas ziņas
Kāpēc šokolādes krēma logotipa pirmais burts ir melns, bet pārējie sarkani?

Iepriekš šī šokolādes pasta tika pārdota ar nosaukumu “Supercrema”, taču saistībā ar izmaiņām Itālijas likumdošanā, kas aizliedza lietot vārdu “super” produktu nosaukumos, radās nepieciešamība mainīt nosaukumu.

CITI ŠOBRĪD LASA

1964. gadā produktu pārdēvāja par “Nutella”, apvienojot angļu vārdu “nut” (rieksts) ar itāļu mīlināmo galotni “-ella”. Taču izrādījās, ka tirgū jau pastāvēja produkts ar tādu pašu nosaukumu, kas tika rakstīts melnā krāsā.

Lai izvairītos no juridiskām problēmām,  kompānija “Ferrero” nolēma saglabāt burta “n” melno krāsu, bet pārējos burtus iekrāsot sarkanus.

Tā tika izveidots unikāls logotips, kas saglabājies līdz pat mūsdienām.

Izdevums arī atklāj, ka katru gadu tiek saražoti 365 miljoni kilogramu “Nutella” – aptuveni tikpat, cik sver Empire State Building Ņujorkā, bet šokolādes krēma ražošanai tiek  patērēta ceturtā daļa  no visiem pasaules lazdu riekstu krājumiem.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.