Atklāj, kur atvērs pirmos “Burger King” restorānus Latvijā un Lietuvā 0
“Tallink Grupp”, “Burger King” franšīzes īpašnieks Baltijas valstīs, šonedēļ paziņoja tās pirmo ātrās ēdināšanas restorānu ķēdes atrašanās vietas Latvijā un Lietuvā.
Abās valstīs pirmie restorāni tiks atvērti “Akropolis Group” pārvaldītajos iepirkšanās centros.
Latvijā pirmais restorāns tiks atvērts iepirkšanās centrā “Akropole”, bet Lietuvā – Akropolis iepirkšanās centrā Viļņā.
Restorāni tiks atvērti šī gada otrajā pusē.
“Tallink Grupp Krasta” mazumtirdzniecības un “Burger King” franšīzes atvēršanas projekta vadītāja Baltijas valstīs Katre Kõvask sacīja: “Mēs daudz esam apsvēruši vislabākās atrašanās vietas pirmajiem restorāniem Latvijā un Lietuvā un es esmu priecīga, ka mēs tagad esam panākuši vienošanos ar “Akropolis Group” par to, ka slavenā zīmola restorāni tiks atvērti viņu iepirkšanos centros.”
“Mūsu mērķis ir atvērt restorānus populārās vietās, lai tie būtu uzreiz pamanāmi un veiksmīgi darbotos no pirmās dienas.
Mēs esam pārliecināti, ka “Akropole” un “Akropolis” iepirkšanās centri reizē ar mūsu ciešo sadarbību ar “Akropolis Group”, ļaus mums sekmīgi ieiet Latvijas un Lietuvas ātrās ēdināšanas tirgos, tādējādi ieliekot labu pamatu tālākai “Burger King” franšīzes paplašināšanai šajos tirgos”, sacīja Kõvask.
“Kopš “Akropolis” un “Akropole” iepirkšanās un izklaides centru atklāšanas, mums ir bijušas ambīcijas būt par pirmo izvēli gan klientiem, gan vispazīstamākajiem zīmoliem, ienākot Baltijas tirgū.
Mēs esam priecīgi, ka pasaulē atzītā ātrās ēdināšanas ķēde, kuras atvēršanu tās cienītāji Latvijā un Lietuvā gaida ar nepacietību, sāks darboties Viļņas Akropolis un Rīgas Akropole iepirkšanās centros.
Tā mums ir liela atzinība un atļaus klientiem piedāvāt vēl plašāku ēdināšanas pakalpojumu klāstu,” sacīja Zane Kaktiņa, iepirkšanās un izklaides centra Akropole vadītāja.
“Tallink Grupp” ieguva “Burger King” franšīzi Baltijas valstīs 2019.gada rudenī. Uzņēmums atvēra pirmos “Burger King” restorānus Tallinā, Igaunijā, 2020. gada maijā. Kopumā uzņēmums Baltijas valstīs plāno atvērt vairāk nekā 40 “Burger King” restorānus, tādā veidā radot vairāk nekā 800 jaunu darbavietu.