Publicitātes foto

Atjaunotie “Sandero” un “Logan” 0

Vietējo dīleru salonos parādījies atjaunotais “Dacia Sandero” un drīzumā varēs iegādāties arī “Logan” jaunāko versiju.

Reklāma
Reklāma

 

Mājas
Ideālais banānu uzglabāšanas veids – tie nekļūs melni nedēļām ilgi
RAKSTA REDAKTORS
“Lai tiktu ārā no “Rimi”, tagad vajag kuponu”- pircēji samulsuši, kā tikt ārā no veikala, ja nekas netiek nopirkts
7 lietas, kas notiek ar ķermeni, ja rītu sāc ar kafijas tasi tukšā dūšā
Lasīt citas ziņas

Budžeta klases sedans “Dacia Logan” pirmizrādi piedzīvoja 2004. gadā, aizsākot šīs markas jaunāko laiku vēsturi, kas cieši saistīta ar autofirmu “Renault”. Nav noslēpums, ka “Dacia” automobiļos tiek izmantotas “Renault” modeļos pārbaudītas tehnoloģijas, kas ļauj samazināt izmaksas un nodrošina izturību. Tiesa, jaunajiem “Sandero” un “Logan” ticis arī šis tas pavisam svaigs – trīscilindru 0,9 litru benzīna turbomotors. Šo spēka agregātu konstruējuši “Re-nault” inženieri un tas būs pieejams arī, piemēram, jaunajam “Clio”.

Jaunajiem “Sandero” un “Logan” saglabāta iepriekšējā virsbūves konstrukcija, lai gan veikts ne mazums uzlabojumu. Vizuāli jaunie “Dacia” modeļi tagad vairs neizskatās tik stūraini. Apaļīgās, viegli uzpūstās formas ir nākušas par labu. Jāpiebilst, ka priekšdaļa līdz pat centrālajai statnei abiem modeļiem ir absolūti identiska. Aizmugurē, protams, atšķirības nosaka hečbeka un sedana virsbūves īpatnības, lai gan maksimālas unifikācijas rezultātā pat lukturi izskatās vienādi.

CITI ŠOBRĪD LASA

Arī piekares konstrukcija nav būtiski mainījusies, tā joprojām ir energoietilpīga un nelīdzeniem ceļiem piemērota. “Sandero” versija “Stepway” atšķiras ar apvidnieciskiem virsbūves apdares elementiem, bagātāku bāzes aprīkojumu un par 40 mm augstāku klīrensu.


Interjera noformējums kļuvis solīdāks. Salonā uzlabojusies skaņas izolācija. Priekšējais panelis ir praktiski tāds pats kā pērnruden prezentētajam “Dacia” minivenam “Lodgy”. Mērinstrumenti ir visai mūsdienīgi un šādas klases automašīnai pat grezni. Īpašas pieminēšanas vērta ir multimediju sistēma ar septiņcollu skārienjutīgu ekrānu. Jāuzsver, ka šī sistēma, kurā ietilpst arī navigācija, papildaprīkojumā pieejama par ļoti demokrātisku cenu, proti, 174 latiem. Neiztrūkst arī moderno komunikācijas ierīču pieslēgvietas. Kopumā var teikt, ka tagad abiem modeļiem pieejams plašāks aprīkojuma klāsts.

“Sandero” dzinēju palete sastāv no 1,2 litru 75 ZS benzīna motora, kuram pieejama arī versija ar gāzes iekārtu, kā arī jaunā trīscilindru 0,9 litru TCe 90 ZS benzīna turbomotora. Vēl piedāvājumā ir 1,5 litru turbodīzelis ar 75 vai 90 zirgspēku jaudu. Visi dzinēji tiek komplektēti ar piecpakāpju mehānisko pārnesumkārbu. “Dacia Sandero” sākuma cena ir 5330 lati, un tas joprojām ir lētākais pie mums nopērkamais jaunais automobilis, bet “Sandero Stepway” maksā no 6730 latiem.

Reklāma
Reklāma

 

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.