Vecrīgas panorāma
Vecrīgas panorāma
Foto – LETA

“Atbraucām noķert aukstumu!” Kāpēc tūristi un populārais “TripAdvisor” iesaka apciemot Rīgu 0

Tūristu skaits Rīgā turpina augt – pērn Latvijas galvaspilsētu par savu ceļojuma galamērķi izvēlējušies vairāk nekā divi miljoni ceļotāju. Tūrisma portāla “TripAdvisor” britu vietne iekļāvusi Rīgu septītajā vietā starp pasaulē aizvien lielāku tūristu uzmanību saistošajiem galamērķiem.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
2025. gads sola “stabilu melno svītru” 5 zodiaka zīmēm
Lasīt citas ziņas

Džesika un Noams Rīgā ieradušies šodien no Izraēlas. Pāris stāsta, ka viens no iemesliem, kādēļ par ceļojuma galamērķi izvēlēta Rīga, ir lētās aviobiļetes un arī aukstums. “Pie mums brauc pēc saules, bet mēs atbraucām noķert aukstumu. Viņš šeit jau reiz ir bijis un teica man, ka Rīga ir ļoti skaista pilsēta. Mēs sagaidījām iespēju un atbraucām uz šejieni,” LNT raidījumam “900 sekundes” skaidro Džesika.

Tūrisma portāla “TripAdvisor” britu vietne iekļāvusi Rīgu septītajā vietā starp pasaulē aizvien lielāku tūristu uzmanību saistošajiem galamērķiem,
CITI ŠOBRĪD LASA

savukārt starp galamērķiem Eiropā Latvijas galvaspilsēta ierindojusies otrajā vietā. Popularitāte šādā vietnē ir viens no iemesliem, kādēļ tūristi izvēlas apciemot tieši Rīgu. “Es meklēju informāciju interneta lapās, piemēram “TripAdvisor”,” atzīst uzrunātā tūriste no Izraēlas.

Rīgas Tūrisma attīstības biroja gada budžets ir aptuveni trīs miljoni eiro. Ar vietni ”Tripadvisor” reklāmas līgums gan noslēgts neesot, un nauda tiek tērēta citām aktivitātēm.

“Sekojam līdzi visām tendencēm, reklamējam sociālajos medijos, interneta vidē, PR aktivitātes, tiek aicinātas TV, kas brauc uz Rīgu, piedalāmies izstādēs, tūrisma gadatirgos,” saka Rīgas Tūrisma attīstības biroja valdes priekšsēdētāja Vita Jermoloviča.

Pērn tūrisma birojs tūristu piesaistei veidojis astoņas reklāmfilmas, kurās dažādi tēli, piemēram, mācītājs un putnu vērotājs, stāsta par apskates vietām Rīgā.

“Mēs reklamējam populāros portālos mūsu mērķa valstīs. Tas bija ļoti mērķtiecīgs un labs tūrisma reklāmas produkts. Ja meklē par Rīgu, tad atrod “LiveRiga” un “Latvija Travel”,” skaidro Rīgas Tūrisma attīstības biroja valdes priekšsēdētāja.

Paši Rīgā sastaptie tūristi gan norāda, ka par šādām vietnēm un reklāmām neko nav dzirdējuši, vislielāko lomu Rīgā apskatāmo objektu izvēlē spēlē portālā “Tripadvisor” iegūtā informācija.

Tūristu iecienītais portāls ceļotāju uzmanību vērš uz Vecrīgu, Alberta ielu un jūgendstila arhitektūru, un kopumā norādītas 565 aktivitātes, ko var darīt Latvijas galvaspilsētā.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.