“Madara Cosmetics” dibinātājas. No kreisās Paula Tisenkopfa, Lotte Tisenkopfa-Iltnere, Zane Tamane, Liene Drāzniece.
“Madara Cosmetics” dibinātājas. No kreisās Paula Tisenkopfa, Lotte Tisenkopfa-Iltnere, Zane Tamane, Liene Drāzniece.
Publicitātes foto

“Madara Cosmetics” saņems 63 000 eiro atbalstu 1

Kosmētikas ražotājs “Madara Cosmetics” saņems 63 000 eiro atbalstu no Eiropas Rekonstrukcijas un attīstības bankas (ERAB) Zaļo inovāciju programmas ietvaros.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
2025. gads sola “stabilu melno svītru” 5 zodiaka zīmēm
“Viņš ļoti labi apzinās, ka daudzi no viņa grib atbrīvoties.” Eksperts nosauc brīdi, no kura Putina dienas būs skaitītas
Lasīt citas ziņas

Kompānijas pārstāvji norāda, ka tās jaunizveidotā “white label” kosmētikas pasūtīšanas pašapkalpošanās tīmekļa platforma “Selfnamed.com” ir saņēmusi atbalstu tālākai attīstībai no ERAB. ERAB finansēs “Selfnamed.com” platformas uzlabojumus un veicinās biznesa modeļa digitalizāciju. Kopējās projekta izmaksas ir 74160 eiro, no kurām ERAB atbalsta summa ir 63 036 eiro apmērā. Atbalsts piešķirts Zaļo inovāciju programmas ietvaros, ko finansē Eiropas Savienības programma “Horizon 2020”.

Pēc kompānijā minētā, ERAB atbalsts tiks izmantots divu jaunu funkcionalitāšu ieviešanai – “mock-up” veidotājs ļaus automātiski veidot produktu attēlus ar klienta individuālajiem dizainiem, tādējādi klientam nebūs nepieciešams drukāt paraugus un organizēt fotosesijas, kas ļaus samazināt izmaksas un cilvēkresursus, kā arī tiks ieviesta “drop-shipping” funkcionalitāte un “Selfnamed.com” integrācija ar e-komercijas platformām, piemēram, “Shopify” un “WooCommerce”. “ERAB atbalsts ļaus attīstīt jauno uzņēmējdarbības modeli un veicināt dabiski sertificētu produktu popularitāti Eiropā un ārpus tās,” atzīmē kompānijas pārstāvji.

CITI ŠOBRĪD LASA

Kompānijas pārstāvji skaidro, ka “Madara Cosmetics” ar meitasuzņēmuma SIA “Cosmetics Nord” starpniecību radīja pašapkalpošanās platformu “Selfnamed.com”, lai veicinātu aprites ekonomikas principus kosmētikas industrijā un padarītu dabiski sertificētus produktus pieejamus visā Eiropā, izmantojot “print-on-demand” biznesa modeli.

Jau vēstīts, ka “Madara Cosmetics” koncerna apgrozījums 2022. gada pirmajos sešos mēnešos bija 10,212 miljoni eiro, kas ir par 3% vairāk nekā 2021. gada attiecīgajā periodā, bet koncerna peļņa samazinājās 2,4 reizes – līdz 840 489 eiro.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.