“Astra” saimē pieaugums 0
Populārajam kompaktklases modelim veikta pirmā modernizācija, turklāt vienlaikus ar to parādījusies sedana modifikācija un īpaši sportiskā versija “OPC”. Titula “Latvijas Gada auto 2010” ieguvēja, ceturtās paaudzes “Opel Astra” līdz šim bija pieejama piecdurvju hečbeka, universāļa “Sports Tourer” un trīsdurvju hečbeka “GTC” versijās.
Populārajam kompaktklases modelim veikta pirmā modernizācija, turklāt vienlaikus ar to parādījusies sedana modifikācija. Līdz ar to var teikt, ka šīs paaudzes modelis beidzot ir saņēmis visas iespējamās virsbūves versijas. Drīzumā gaidāmajam kabrioletam būs savs nosaukums, un tas tiek pasniegts kā atsevišķs modelis.
Modernizācija jeb, kā to vēl mēdz dēvēt – feislifts vai restailings, šajā gadījumā ir visai neuzkrītoša. No ārpuses nedaudz mainījies priekšdaļas noformējums. Salonā uzlabojumi saskatāmi vienīgi plašākās papildaprīkojuma un apdares materiālu izvēles iespējās. Tāpat pilnveidoti dzinēji un ritošā daļa. Tehniski nozīmīgākais jaunievedums ir divlitru biturbo dīzeļmotors ar 195 zirgspēku jaudu, tāds pats kā lielākajai māsai “Insignia”. Biturbo versijai ir nedaudz agresīvāki virsbūves apdares elementi un mazliet sportiskāka piekare. Taču arī cena atbilst nosaukumam – 19 963 lati.
Vienlaikus ar šo modernizāciju “Astra” saime papildinājusies arī ar pašu sportiskāko versiju “OPC”. Uz “GTC” bāzes veidotais karstais hečbeks apgādāts ar 280 zirgspēku divlitru turbomotoru, kas ātrumu 100 km/h ļauj sasniegt sešās sekundēs. Tas šo automobili padara par jaudīgāko starp līdzīgiem citu ražotāju modeļiem. Turklāt “Astra OPC” dižojas ar sportiski agresīvu virsbūves apdari un atbilstoša stila interjera detaļām. “Astra OPC” cena ir 20 842 lati. “Astra Sedan” sākuma cena Latvijā ir 10 906 lati.