“Ārsts atnāk ar kafiju, bez steigas…” Paciente dusmīga, kāpēc “Veselības centrs 4” atļaujas necienīt cilvēku laiku 0
“Riebjas, ja neciena manu laiku!” Ar tādiem vārdiem savu ierakstu sociālo mediju platformā “X” sāka kāda sieviete, kura paudusi neizpratni par notiekošo “Veselības centrā 4”.
Viņa paskaidro sīkāk: “Man ir pieraksts pie speciālista 15.20, ārsts izgājis jau vismaz pirms 20min., 15.37 atnāk ar kafiju, bez steigas atpakaļ. Rindā sēž cilvēki, kam pieraksts bija jau 14.40 un 15.00. Es plānoju laiku, kāpēc @VC4_LV atļaujas to necienīt???”
Riebjas, ja neciena manu laiku!
Man ir pieraksts pie speciālista 15.20, ārsts izgājis jau vismaz pirms 20min., 15.37 atnāk ar kafiju bez steigas atpakaļ.
Rindā sēž cilvēki, kam pieraksts bija jau 14.40 un 15.00.😡
Es plānoju laiku, kāpēc @VC4_LV atļaujas to necienīt???— Renate (@renatelz) November 19, 2024
Sieviete atklāja, ka plānoto 20 minūšu laikā, viņa pavadījusi medicīnas iestādē 2 stundas. Turklāt, kā var noprast pēc rakstītā, viņa pati ir saistīta ar medicīnu un saviem pacientiem vienmēr atvainojas, ja gadās pāris minūtes nokavēt. “Veselības centrā 4” neviens par kavēšanos viņai neatvainojās…
Ja pieraksts nav galīgi no paša rīta, Latvijā nav jēgas iet uz pieraksta laiku. Mierīgi var iet kādas 20 minūtes vēlāk. Tāpat vēl 30 minūtes būs jādirn. Un no rītiem reti kad ārsts pats ierodas uz darba laika sākumu.
— Ilze (@Jenotsons) November 19, 2024
Arī citi cilvēki dalījās līdzīgās pieredzēs!
Man bija vēl labāk. Pieraksts uz plkst. 14:00. Jāgaida mēnesi. Atnāku, reģistratūra paziņo, kā 14:00 ārsts nepieņem vispār, esot nepareizi pierakstīts. Ko darīt, gaidīt vēl mēnesi!? Varot uz 17:00 pierakstīt. Un ko man tagad darīt 3h darbadienas vidū? Arī @VC4_LV
— Ēriks Daliba (@edaliba) November 19, 2024
2) kur "klejo" apkārt, kamēr pacienti jau pārgaidījušies.
— Emily Anna (@thefoxies18) November 19, 2024
Iemesls kādēļ ar līkumu eju Arsam- pieraksties, izraujies no darba, jābūt atpakaļ, bet pieraksts kavējas- sēdi tādā stresā cik vēl ilgi 😟
— Dache (@patidache) November 19, 2024
Lūk šis man reāli besī. Reiz sāku dakterei šo pārmest , uz ko man atbildēja , ka viņa te esot ārsts , uz ko es atbildēju, ka es esmu tas, kurš par šo pakalpojumu maksā baisu naudu un vēlos par to saņemt kvalitatīvu pakalpojumu. Nosarka dakterīte (nezinu vai no dusmām vai kauna).
— Mr Pilocz (@pilocz) November 19, 2024
Esmu bijusi abās pusēs.Šodien viens puisis nokavēja 10 min.,bet atvainojās,ka sniegoti ceļi,korķi,protams,tika uz https://t.co/vuNXyvreIv es esmu par punktualitāti.cienīsim sevi un citus.žēl,ka ārstn.iestādēs atļaujas tā uzvesties.5-7 https://t.co/jP3rR2Urvy laiks,ko kāds ir gaid
— Kristine Slagovska (@KristineSl1532) November 22, 2024
Man bija pieraksts Stradiņos pie kardiologa. Nogaidīju 1,4h. Nesagaidīju. Aizgāju raudādama prom 😳
— Vineta Horna-Dimanta (@VinetaHorna) November 19, 2024
Kā notikušo komentē “Veselības centrs 4” pārstāvji?
LA.LV sazinājās ar “Veselības centrs 4” Sabiedrisko attiecību speciālisti Ingunu Almbaueri, lūdzot, sniegt komentāru, kāpēc šādas situācijas mēdz rasties?
“Viena no “Veselības centrs 4” lielākajām vērtībām ir augstas kvalitātes pakalpojumu nodrošināšana un visu ārstēšanas procesā iesaistīto pušu cieņpilna sadarbība un komunikācija. Diemžēl ne vienmēr viss norit tik gludi, kā plānots. Tas attiecas arī uz ārstu vizīšu laikiem. Vairāki faktori var likt mainīties ieplānotajam vizītes laikam – visbiežāk vizītes ieilgst, ja ārstam kāda pacienta uzklausīšanai, izmeklēšanai, konsultēšanai, ārstēšanas procesa izskaidrošanai, papildu izmeklējumu un terapijas nozīmēšanai utt. tomēr jāvelta ilgāks laiks, nekā ieplānots. Līdz ar to iekavējas visu konkrētajā dienā pierakstīto pacientu pieņemšanas laiks.
“Veselības centrs 4” administrācija un ārsti vienmēr cenšas brīdināt pacientus par aizkavēšanos, tomēr ne vienmēr izdodas no šādām situācijām izvairīties. “Veselības centrs 4” izsaka nožēlu par radušos situāciju un ir personīgi atvainojies pacientam par sagādātajām neērtībām.
Administrācijā tiek izskatīts katrs priekšlikums un sūdzība, lai pacienti saņemtu labāko iespējamo palīdzību un ārsti varētu pilnvērtīgi veikt savu neaizstājamo darbu. Jāņem vērā, ka pie vairāku specialitāšu ārstiem, piemēram, reimatologiem, endokrinologiem, gastroenterologiem visbiežākie pacienti ir ar hroniskām slimībām, kuru veselības aprūpe ne vienmēr ir sniedzama 20, 30 vai pat 40 minūšu laikā. Turklāt šo speciālistu pieraksti veidojas ļoti cieši un ar salīdzinoši garām rindām, jo viņu pieejamība mūsu valstī ir nepietiekama.”