“Ārsts atnāk ar kafiju, bez steigas…” Paciente dusmīga, kāpēc “Veselības centrs 4” atļaujas necienīt cilvēku laiku 0

“Riebjas, ja neciena manu laiku!” Ar tādiem vārdiem savu ierakstu sociālo mediju platformā “X” sāka kāda sieviete, kura paudusi neizpratni par notiekošo “Veselības centrā 4”.

Reklāma
Reklāma
7 pārtikas produkti, kurus nevajadzētu bieži ēst. Tie ļoti var kaitēt zarnām
TV24
“Es neticu šādām sakritībām!” Slaidiņam aizdomas raisa ASV prezidenta Baidena pēkšņie lēmumi par Ukrainu un Trampa klusēšana
TV24
“Laikam par to nevaru stāstīt, bet…” Rajevs atklāj iepriekš nedzirdētu informāciju par Rinkēviča un Trampa telefonsarunu
Lasīt citas ziņas

Viņa paskaidro sīkāk: “Man ir pieraksts pie speciālista 15.20, ārsts izgājis jau vismaz pirms 20min., 15.37 atnāk ar kafiju, bez steigas atpakaļ. Rindā sēž cilvēki, kam pieraksts bija jau 14.40 un 15.00. Es plānoju laiku, kāpēc @VC4_LV atļaujas to necienīt???”

CITI ŠOBRĪD LASA

Sieviete atklāja, ka plānoto 20 minūšu laikā, viņa pavadījusi medicīnas iestādē 2 stundas. Turklāt, kā var noprast pēc rakstītā, viņa pati ir saistīta ar medicīnu un saviem pacientiem vienmēr atvainojas, ja gadās pāris minūtes nokavēt. “Veselības centrā 4” neviens par kavēšanos viņai neatvainojās…

Arī citi cilvēki dalījās līdzīgās pieredzēs!

Kā notikušo komentē “Veselības centrs 4” pārstāvji?

LA.LV sazinājās ar “Veselības centrs 4” Sabiedrisko attiecību speciālisti Ingunu Almbaueri, lūdzot, sniegt komentāru, kāpēc šādas situācijas mēdz rasties?

“Viena no “Veselības centrs 4” lielākajām vērtībām ir augstas kvalitātes pakalpojumu nodrošināšana un visu ārstēšanas procesā iesaistīto pušu cieņpilna sadarbība un komunikācija. Diemžēl ne vienmēr viss norit tik gludi, kā plānots. Tas attiecas arī uz ārstu vizīšu laikiem. Vairāki faktori var likt mainīties ieplānotajam vizītes laikam – visbiežāk vizītes ieilgst, ja ārstam kāda pacienta uzklausīšanai, izmeklēšanai, konsultēšanai, ārstēšanas procesa izskaidrošanai, papildu izmeklējumu un terapijas nozīmēšanai utt. tomēr jāvelta ilgāks laiks, nekā ieplānots. Līdz ar to iekavējas visu konkrētajā dienā pierakstīto pacientu pieņemšanas laiks.

“Veselības centrs 4” administrācija un ārsti vienmēr cenšas brīdināt pacientus par aizkavēšanos, tomēr ne vienmēr izdodas no šādām situācijām izvairīties. “Veselības centrs 4” izsaka nožēlu par radušos situāciju un ir personīgi atvainojies pacientam par sagādātajām neērtībām.

Reklāma
Reklāma

Administrācijā tiek izskatīts katrs priekšlikums un sūdzība, lai pacienti saņemtu labāko iespējamo palīdzību un ārsti varētu pilnvērtīgi veikt savu neaizstājamo darbu. Jāņem vērā, ka pie vairāku specialitāšu ārstiem, piemēram, reimatologiem, endokrinologiem, gastroenterologiem visbiežākie pacienti ir ar hroniskām slimībām, kuru veselības aprūpe ne vienmēr ir sniedzama 20, 30 vai pat 40 minūšu laikā. Turklāt šo speciālistu pieraksti veidojas ļoti cieši un ar salīdzinoši garām rindām, jo viņu pieejamība mūsu valstī ir nepietiekama.”

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.