Cilvēki ar universālveikala “Stockmann” akcijas “Trakās dienas” iepirkuma maisiņiem.
Cilvēki ar universālveikala “Stockmann” akcijas “Trakās dienas” iepirkuma maisiņiem.
Foto: LETA

Arī “Rimi” un “Stockmann” pievienosies pārtikas tirdzniecībai internetā 1

Tirgotāju vidū klīst runas, ka šopavasar e-tirdzniecību uzsākšot arī “Stockmann”, ko SIA “Stockmann” mārketinga vadītāja Dace Kokina apstiprināja, vēstīts laikraksta “Latvijas Avīze” pielikumā “Latvijas Bizness”.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
2025. gads sola “stabilu melno svītru” 5 zodiaka zīmēm
“Varēja notikt ļoti liela nelaime…” Mārupes novadā skolēnu autobusa priekšā nogāzies ceļamkrāns 5
Lasīt citas ziņas

“Mūsu Pārdošanas departaments šobrīd aktīvi meklē platformu, ar kuru sadarbojoties varētu uzsākt e-komerciju, jo paši noteikti to nedarīsim. Ir jau bijušas pārrunas ar dažiem, arī ar Igaunijas veikala partneriem. Bet, kad tieši to sāksim, to vēl grūti pateikt,” atzīmē D. Kokina.

No Latvijas universālveikala “Stockmann” direktores Daces Goldmanes iepriekšteiktā gan izriet, ka jaunumi par pārtiku gaidāmi nākamgad.
CITI ŠOBRĪD LASA

“Būtisks solis 2019. gadā tiks sperts arī pārtikas departamenta attīstībā – šogad Latvijas universālveikals kopā ar Igaunijas “Stock­mann” plāno izstrādāt jaunu pārtikas stratēģiju, ko iecerēts ieviest 2020.gadā.”

“Šī gada otrajā pusē “Rimi” uzsāks e-komercijas pakalpojumu vienā no Baltijas valstīm, lai jau nākamgad tas būtu pieejams arī abās pārējās Baltijas valstīs, “LB” atzīst Dace Preisa, SIA “Rimi Latvia” sabiedrisko attiecību vadītāja.

Tikmēr savu darbību Latvijā turpina izvērst “Maxima” pārtikas un sadzīves preču interneta veikals “Barbora.lv”.

Atgādinām, ka “Barbora.lv” savu darbību Latvijā uzsāka līdz ar “e-maxima.lv” pakalpojuma pārdošanu Lietuvas uzņēmumam “Radas”, kas arī pieder “Maxima Grupe”.

Lietuvā interneta veikals “Barbora” ir e-komercijas tirgus līderis ar vairāk nekā 20 miljonu eiro apgrozījumu 2017.gadā. Latvijā apgrozījums togad bija divdesmitkārt mazāks (ap 800 tūkstoši).

“Datus par klientu skaitu “Barbora.lv” nesniedz,” “LB” norāda Jekaterina Pukinska, uzņēmuma pārdošanas un mārketinga vadītāja. Datus par apgrozījumu pērn viņa sola šī ceturkšņa beigās.

Zemā starta līnija ļauj “Barbora.lv” zīmola turētājai SIA “Patrika” valdes loceklei Sanita Bērziņai lepoties ar jaunu klientu skaita ikmēneša pieaugumu par 26% un pasūtījumu skaita – par 19%.

Pirms nedēļas “Barbora.lv” atvēra jau trešo preču komplektēšanas centru Rīgā – “Maxima” veikalā Grostonas ielā 1.

Pašreizējais pārtikas e-komercijas līderis ir SIA “Nuko”, kas pieder pazīstamajam Latvijas uzņēmējam Rafailam Deiftam (“Drogas” ķēdes izveidotājs, pašreiz AS “Domininate Capital” īpašnieks).

Turpat, kur Ķekavas novadā atrodas trīs loģistikas parki “Dominante Park” – Bauskas šosejas malā aiz apvedceļa, notiek preču nuko.lv komplektēšana.

2017. gadā “Nuko” apgrozījums bija 1,8 miljoni, bet pērn – jau 2,5 miljoni eiro.

“Nuko” neslēpj savu klientu skaitu – 45 tūkstoši (no tiem juridiskie ir aptuveni 1500), kas norāda uz mājsaimniecību paradumu maiņu. Tas, ka pirktāko TOP5 produktu sarakstā ir piens, ūdens un bērnu biezenīši, apliecina, ka šo ērto pakalpojumu izmanto arī mazuļu vecāki.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.