“Bite” kā pēdējais no lielajiem telekomunikāciju spēlmaņiem jau šā gada beigās nāks klajā ar savu televīzijas pakalpojumu.
“Bite” kā pēdējais no lielajiem telekomunikāciju spēlmaņiem jau šā gada beigās nāks klajā ar savu televīzijas pakalpojumu.
Foto – Ieva Čīka/LETA

Arī “Bite” piedāvās televīziju 1

“Bite” kā pēdējais no lielajiem telekomunikāciju spēlmaņiem jau šā gada beigās nāks klajā ar savu televīzijas pakalpojumu.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
2025. gads sola “stabilu melno svītru” 5 zodiaka zīmēm
Lasīt citas ziņas

“TV mobilajās ierīcēs nav nekas unikāls, šāds pakalpojums ir daudziem, taču jautājums – kāda televīzija? Saprotam, ka ar jaunumiem nākam kā pēdējie, bet mēs skatāmies uz sabalansētu attīstību, lai pakalpojumam būtu kvalitatīvs saturs un pēc tā būtu pieprasījums. Tagad redzam, ka tāds ir,” telekomunikāciju uzņēmuma “Bite” gada pārskata pasākumā atklāja uzņēmuma vadītājs Kaspars Buls. Tādējādi “Bite” kā pēdējais no lielajiem telekomunikāciju spēlmaņiem jau šā gada beigās konkurēs ar citām mobilajām televīzijām, piemēram, “Tele2 Atvērto televīziju”, “Lattelecom Shortcut”, “LMT Straumi” un “Viasat” piedāvāto “Viaplay”.

Kompānijas vadītājs Latvijā atklāja, ka šogad turpināsies infrastruktūras attīstība, piemēram, plānots izbūvēt 70 jaunas bāzes stacijas, noklāt valsts lielākos ceļus ar 4G pārklājumu un līdz vasarai uzbūvēt 7 jaunas 4,5G stacijas. Sadarbībā ar “Huawei” pērn laboratorijas apstākļos palaista pirmā 4,5G stacija un lejupielādes ātrums sasniedza 1 gigabaitu. “Šobrīd gan īsti nav mobilo ierīču, kas šo tehnoloģiju atbalstītu, bet tuvākajā laikā būs. Mums ir līgums ar “Huawei” arī par 5G attīstīšanu, jo tai vajadzīgi nopietni sagatavošanās darbi. Mums jābūt šai tehnoloģijai gataviem vēl pirms tās palaišanas. Jābūt zemā starta gatavībā,” sacīja K. Buls. Viņš atzina, ka pērn piedzīvotās cenu celšanas dēļ kompānija zaudējusi 6000 klientu, taču, kā redzams, nevienā finanšu rādītājā tas neatspoguļojas.

CITI ŠOBRĪD LASA

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.