Ar salātu mērcēm un majonēzi kāpina eksportu uz Somiju, Igauniju un Dāniju 0
Uzņēmuma “Orkla Foods Latvija” eksports 2017. gada piecos mēnešos ir pieaudzis par 54,3%, salīdzinot ar to pašu laika posmu iepriekšējā gadā. Lielākais produkcijas eksporta pieaugums ir Somijā, Igaunijā, Lietuvā un Dānijā.
Kā norāda uzņēmuma mārketinga direktore Dana Erciņa-Užāne, būtisku eksporta apjoma kāpumu veido dresingu jeb salātu mērču ražošanas pieaugums Somijas, Igaunijas un Dānijas tirgum.
“Pateicoties tam, šī gada piecos mēnešos dresingu eksporta apjoms ir vairāk nekā četrkāršojies. Eksporta tirgos būtiski pieaudzis arī mūsu ražotās majonēzes apjoms. Šī gada piecos mēnešos majonēzes eksports ir pieaudzis divas reizes,” sacīja uzņēmuma pārstāve.
Viņa arī informēja, ka Somijas tirgū minēto produktu eksporta pieaugums bijis 886,6%, Dānijā – 132,4%, bet Lietuvā – 86,7% salīdzinājumā ar pagājušā gada pieciem mēnešiem.
Uzņēmuma “Orkla Foods Latvija” ražojumu eksporta tirgi ir ASV, Čehija, Dānija, Igaunija, Īrija, Kanāda, Krievija, Lielbritānija, Lietuva, Norvēģija, Slovākija, Somija, Ukraina, Vācija, Zviedrija.
Jau vēstīts, ka “Orkla Foods Latvija” ar šādu nosaukumu strādā kopš 2015. gada decembra, kad tika pabeigta “Orkla” grupai piederošo kompāniju SIA “Spilva” un AS ” Gutta” apvienošana vienā uzņēmumā. Jau vairāk nekā 20 gadus Latvijā un arī tās kaimiņvalstīs ir pazīstami uzņēmuma zīmoli un produkti, kas pieejami tādās kategorijās kā tomātu mērces un kečupi, majonēzes, dresingi, konservēti dārzeņi, ievārījumi un deserti, mārrutki un sinepes, zupas un otrie ēdieni, garšvielas, sulas un nektāri, dzeramais ūdens un kvasa dzēriens, smūtiji.