Pirms trim gadiem, ilgākā starpposmā izmēģinājis spēkus dažādās ar mūziku nesaistītās jomās, tostarp reklāmā, Ainārs ir atgriezies pie mūzām arī uz skatuves – nu jau kopā ar paša izveidoto grupu „ElektroFolk”, kuras debijas albums „Elektro” pamanījās nopelnīt „Zelta Mikrofona 2014” gada balvu labākā tautas mūzikas ieraksta kategorijā. 1
„ElektroFolk” strādā ar senu, latviešu folkloras materiālu, ievijot arī citu – balkānu, skandināvu – reģionu mūzikas motīvus, to pasniedz mūsdienīgā aranžējumā, profesionālā izpildījumā un nevainojamā skaņas kvalitātē. „„ElektroFolk” ideja eksponē diezgan daudz no manas un manu kolēģu agrākās dzīves,” stāsta Ainārs. „Akadēmiskā pasaule noteikti ir atstājusi savu iespaidu – ar to esmu „saslimis” jau bērnībā. Joprojām zinu, cik tas ir stipri, dziļi un tīri. Tomēr man šķiet, ka ir vajadzīgs arī kaut kas savādāks. Tāpēc nāca „Marana” ar tās „kreiso vītni” un oriģinālo skanējumu, bet īpaši – ar skatuvisko notikumu – ja gribat, saucat to par šovu.”
Aināra runas veids ir straujš, un jaušama mērķtiecīga cilvēka apņēmīgā intonācijā – reklāmas projektu vadītāja loma atstājusi pēdas. „Biju mazliet aizgājis prom no mūzikas, tomēr to nekad neaizmirsu. Toties šajā posmā uztrenēju spēju iet cauri mūrītim, ja vajadzīgs. Klikšķi izraisīja tā pati krīze. Sapratām, ka tas, ko esam darījuši iepriekš, vairs nedarbojas, ir mainījusies realitāte. Toreiz prātā bija palicis kāda Eiropas kinorežisora filmā paustais – tad, kad ir grūti laiki, tu, protams, vari meklēt daudz ko. Tomēr visvieglāk ir darīt savu visiemīļotāko lietu. Iespējams, nebūs materiāla atdeve, tomēr šajā gadījumā klāt nāk maģiskā aldziņa – gandarījums par to dzirdamo un redzamo rezultātu. Man tas ir palīdzējies atgriezties mājās – savā profesijā.”