Publicitātes foto.

Aptauja: Visbiežāk svētku galdā celts alus, šampanietis un balzams 0

Analizējot “Latvijas balzams veikali” datus par Latvijas iedzīvotāju un viesu iecienītākajiem dzērieniem svētku laikā, noskaidrots, ka nemainīgi pirmajā vietā apjoma ziņā ierindojas alus, kam seko dzirkstošais vīns un pašmāju ‘Rīgas Melnais Balzams”.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Personības TESTS. Kādu iespaidu tu par sevi radi? Šis attēls palīdzēs tev to noskaidrot
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Veselam
Liekie kilogrami neatkāpjas ne pa kam? 4 pazīmes, ka jūsu vielmaiņa nedarbojas pareizi
Lasīt citas ziņas

“Ņemot vērā, ka 2018. gadā piedzīvojām ļoti karstu vasaru, šogad iedzīvotāji ievērojami aktīvāk devuši priekšroku vieglajiem alkoholiskajiem dzērieniem – alum, kokteiļiem un sidram. Arī globālā tendence miksoloģija jeb kokteiļu izveide no dažādam dzērienu sastāvdaļām ietekmējusi mūsu pircēju izvēli. Kokteiļu dzērieni piedzīvo sava veida renesansi,” komentē “Latvijas balzams veikali” valdes locekle Olesja Saveļjeva. “Populārāko dzērienu sarakstā ir mūsu pašu balzams, ko iedzīvotāji ļoti bieži cēluši savā svētku galdā gan Latvijas simtgades svētkos, gan Ziemassvētkos. Mūsu pircēji jebkura gada laikā neaizmirst arī palutināt sevi ar izsmalcinātiem vīniem, kuri noslēdz populārāko dzērienu topu,” turpina Olesja Saveļjeva.

Aplūkojot specializēto dzērienu veikalu ķēdes “Latvijas balzams veikali” pārdošanas datus Latvijā populārāko svētku – Jāņu, Latvijas simtgades un Ziemasvētku laikā, novēroti interesanti fakti, informē uzņēmuma pārstāvji. Jāņos 59% no visa iegādāto dzērienu klāsta veidoja vieglie alkoholiskie dzērieni – alus, alkoholiskie kokteiļi un sidrs, uzvaras gājienu piedzīvojot tādiem zīmoliem kā “Aldaris Gaišais”, “Heiniken”, “Lāčplēsis Dzintara”, “Līvu Senču”, “LB kokteilis” plašais dzērienu klāsts un sidri “Zelta Cider” un “Somersby”.

CITI ŠOBRĪD LASA

Savukārt Latvijas simtgades svinību laikā ievērojami kāpis “Rīgas Melnā Balzama” noiets – svētku periodā pārdotā dzēriena apjomi pieauguši par 31%.

“Visiecienītākais balzama veids mūsu tautai ir “Rīgas Melnais Balzams Upeņu”. Tomēr arī šajos svētkos bija vērojams, ka Latvija ir alus cienītāju zeme, jo arī “nevasaras” sezonā pārdotā alus apjoms bijis augsts, par populārākajiem zīmoliem kļūstot “Aldaris Gaišais”, “Lāčplēsis Gaišais” un “Carlsberg”,” noslēdz veikalu tīkla pārstāve.

Tikmēr šā gada Ziemassvētkos apgriezienus uzņēmusi dzirkstošo dzērienu kategorija, par iecienītākajiem zīmoliem kļūstot pašmāju zīmoliem “Rīgas Šampanietis” un “Cosmopolitan Dīva”, kā arī ārzemju dzirkstošo vīnu zīmoliem “Bosca”, “Gancia Sparkling” un “Martini Sparkling”. Kā citi populārākie dzērienu veidi minami džins, viskijs un balzams.

Kā ziņots, “Latvijas balzams veikali” kopš 2014.gada oktobra iekļauti holdinga kompānijā “Amber Beverage Group”, kas tika izveidota, starptautiskajai alkoholisko dzērienu kompānijai “SPI Group” apvienojot Baltijas uzņēmumus – “Latvijas balzamu”, dzērienu izplatītājus “SPI Distribution Latvia”, “SPI Distribution Estonia”, “Bennet Distributors” un “Darija” Lietuvā.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.