Aptauja: 70% Latvijas sieviešu ikdienā izvēlas melnas krāsas apakšveļu 1
T/c Domina Shopping veiktajā aptaujā noskaidrots, ka vidējā Latvijas sieviete ikdienā visbiežāk izvēlas melnas krāsas apakšveļu. Vairums sieviešu apakšveļu iegādājas reizi ceturksnī un tam kopumā, gada laikā atvēl līdz 60 eiro lielu naudas summu. Aktīvākais apakšveļas iegādes laiks sākoties tieši pavasarī, līdz ar siltās sezonas iestāšanos.
Teju puse aptaujāto dāmu atzinušas, ka to īpašumā ir 5-10 krūšturi. Mazāk krūšturu ir vecuma grupā no 15 līdz 24 gadiem, 64% sieviešu šajā vecumā īpašumā ir vidēji 1 – 4 krūšturi. Visvairāk krūšturu, vidēji 11 – 20, skapī visbiežāk ir atrodami sievietēm vecumā no 35 līdz 44 gadiem. Kā novērojuši apakšveļas zīmola V.O.V.A. Lingerie pārstāvji, aizvien biežāk tiek iegādāti tieši formēti krūšturi bez šuvēm, kas ir ērti un praktiski, jo tos tie nav redzami zem apģērba, bet reizē palīdz izcelt krūšu formu. Tāpat pieaug to vīriešu kārtas pircēju skaits, kuri kā davanu savai mīļotajai sievietei nekautrējas iegādāties tieši skaistu apakšveļas komplektu. Kā atzīst veikala pārstāvji, reizēs, kad vīrieši ir patiesi apmulsuši un nezina, kas viņu mīļotajām būtu vispiemērotākais, tie izlīdzās ar dāvanu kartes iegādi.
Latvijas daiļā dzimuma pārstāves apakšveļas iegādei gada laikā tērē vidēji līdz 60 eiro. Lai arī krūšturu daudzumam skapī nav tiešas saistības ar sievietes ienākumu līmeni, tomēr, jo lielāki ir sievietes ienākumi, jo lielāku naudas summu viņa pusgadā atvēl veļas iegādei. Izvēloties veļu, sievietes dod priekšroku kvalitātei nevis kvantitātei. Tāpat nozīmīgs faktors ir vecums – gados vecākas sievietes kvalitatīvas apakšveļas iegādei naudu žēlo vismazāk.
Kā liecina aptaujas dati, apakšveļas izvēlē Latvijas sievietes ir samērā konservatīvas un visbiežāk izvēlas klasiskas formas apakšveļu. No krāsu toņiem Latvijas iedzīvotājas dod priekšroku melnas krāsas apakšveļai, kas vienlaikus ir gan klasiski, gan seksīgi. To par savu iecienītāko norādījušas 70% sievietes. Daiļā dzimuma pārstāves ikdienā bieži izvēlas arī baltas (47%) un miesas krāsas (39%) apakšveļu, bet reti izvēlas izaicinoši sarkanas (12%) un rozā (5%) krāsas apakšveļu. Apakšveļas zīmola V.O.V.A. Lingerie arī stāsta, ka stringi ir beiguši savu uzvaras gājienu un tagad pieprasīts ir komforts – tanga biksītes un šortiņi, kas veikalos kļuvuši aizvien pieprasītāki.
Aptauja veikta sadarbībā ar t/c Domina Shopping, kur no 5. līdz 15.martam norisinās “Sieviešu veļas nedēļa”. Aptauja veikta t/c Domina Shopping sadarbībā ar Omnicom Media Group un tajā piedalījās gandrīz 500 sievietes vecumā no 15 – 55 gadiem.