Aprīlī sāks tramvaja sliežu ceļu remontu 3. un 6. tramvaja līnijā 0
.Līdz pat nākamā gada vidum rīdziniekiem un pilsētas viesiem būs jārēķinās ar zināmām neērtībām, izmantojot vienu no noslogotākajām tramvaja līnijām galvaspilsētā – 6., kā arī 3. tramvaju. Jau no 14. aprīļa tiks sākti tramvaja sliežu ceļu un kontakttīklu rekon-strukcijas darbi posmā no Ropažu ielas līdz galapunktam Juglā.
Rekonstrukcija paredz būtiskas izmaiņas 3. un 6. tramvaja maršrutos, to kustībā un biļešu izmantošanas kārtībā. Sākot no aprīļa, virzienā no centra tramvaji brauks līdz 45. vidusskolai, bet pēc tam pasažieriem būs jāpārsēžas autobusā 6T, kas cilvēkus nogādās līdz Juglai. Arī uz centru, braucot līdz 45. vidusskolai, pasažierus nogādās autobuss, bet pēc tam tālāk kursēs tramvajs. Rekonstrukcija ir nepieciešama, jo ceļa posmā no Ropažu ielas līdz tramvaju galapunktam Juglā sliežu ceļi ir nolietoti, kopējā infrastruktūra, ieskaitot elektroapgādi un pieturvietu platformas, ir novecojusi un neatbilst ne zemās grīdas tramvaja ekspluatācijas, ne arī satiksmes drošības prasībām. Pēc rekonstrukcijas samazināsies gan tramvaja radīto trokšņu, gan vibrāciju līmenis, bet pieturvietu iekāpšanas un izkāpšanas platformas tiks pielāgotas zemās grīdas tramvaja uzbūvei, uzlabojot iekāpšanu un izkāpšanu no tramvaja salona.
Kā norāda uzņēmumā “Rīgas satiksme” (“RS”), sliežu ceļu un kontakttīklu rekonstrukcijas darbi ir viena daļa no zemās grīdas tramvaja projekta, kura kopējās izmaksas ir 100 miljoni latu, un pirmie divi projekta posmi jau ir noslēgušies. Sliežu ceļu un kontakttīklu rekon-strukcijas darbu projekta izmaksas būs apmēram astoņi miljoni latu.
3., 6. tramvaja maršruta un 6T autobusa maršruta kustības saraksts tiks veidots tā, lai pasažieri bez liekas gaidīšanas varētu ērti pārsēsties no viena transporta otrā un nokļūt līdz nepieciešamajai pieturvietai. Transportlīdzekļu kustības intensitāte tiks saglabāta esošajā līmenī, un arī 6T autobusi tiks nodrošināti tādā pašā apjomā kā tramvaji šajā maršrutā.
“Līdz ar izmaiņām maršrutā tiks veiktas arī izmaiņas kustības sarakstos. Lai arī 6T maršruta autobuss būs saskaņots ar tramvaju pienākšanas un atiešanas laiku, pasažieriem ir jārēķinās, ka ceļā var nākties pavadīt par vidēji četrām minūtēm ilgāku laiku,”
informējot par rekonstrukciju, norādīja “RS” maršrutu tīkla un pasažieru ieņēmumu attīstības daļas vadītājs Reinis Auziņš.
6T maršruta autobusi no pieturvietas “45. vidusskola” uz Juglu kursēs pa Ropažu ielu līdz Apes ielai, tālāk pa Apes ielu, Brīvības gatvi līdz Juglas viaduktam, kur apgriezīsies atpakaļ braukšanas virzienam.
No Juglas 6T maršruta autobuss kursēs pa Brīvības gatvi līdz Ropažu ielai un tālāk pa Ropažu ielu līdz pieturvietai “45. vidusskola”. “Pasažieriem jāņem vērā, ka 6T maršruta autobusam nebūs pieturvietas “Sporta akadēmija”. Pasažieri, kas brauks uz centru, varēs izmantot sabiedriskā transporta pieturu pie tirdzniecības parka “Alfa”, savukārt Juglas virzienā braucošie pasažieri varēs izmantot Šmerļa pieturvietu. Taču tikai un vienīgi 6T maršruta autobusiem abos virzienos tiks izveidota Mežaskolas pieturvieta,” uzsvēra R. Auziņš.
Uzziņa Plašāka informācija par izmaiņām sliežu rekonstrukcijas laikā “Rīgas satiksmes” mājaslapā “www.rigassatiksme.lv” vai pa bezmaksas tālruni 80 001 919. |