LETA

Aprīlī PBK apsteidz TV3 un kļūst par skatītāko kanālu 4

Latvijā aprīlī skatītākie televīzijas (TV) kanāli  bija PBK, TV3, kā arī LNT un “NTV Mir Latvija”, liecina jaunākais pētījumu kompānijas TNS pētījums. Tādējādi TV3 pēc vairākiem mēnešiem zaudējis skatītākā kanāla pozīciju.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Personības TESTS. Kādu iespaidu tu par sevi radi? Šis attēls palīdzēs tev to noskaidrot
Kokteilis
3 visbīstamākās zodiaka zīmju pārstāves, kas bez sirdsapziņas pārmetumiem var atņemt citas vīrieti
TV24
“Laikam par to nevaru stāstīt, bet…” Rajevs atklāj iepriekš nedzirdētu informāciju par Rinkēviča un Trampa telefonsarunu
Lasīt citas ziņas

Aprīlī skatītākais bija kanāls PBK, kura vērošanai veltīti 11,6% no visa kopējā TV skatīšanās laika. Otrs skatītākais kanāls bija TV3, kura vērošanai veltīti 10,8%, savukārt trešā skatītākā kanāla vietu aprīlī dalīja kanāli LNT un “NTV Mir Latvija” katrs ar 9,3% lielu skatīšanās laika daļu.

Kanāla LTV1 skatīšanās laika daļa bija 8,1%, kanāla TV5 – 5%, “Ren Baltija” – 4,9% un kanāla 3+ – 4,5%. Kanālam  TV6 veltīti 3,1%, LTV7 – 2,7%, “RTR Planeta Baltija” – 1,7%, bet “Kanālam 2” – 1% no visa kopējā TV skatīšanai veltītā laika aprīlī. Pētījums atklāj, ka FOX kanāla skatīšanās laika daļa aprīlī bija 0,7%, bet kanāliem “CTC Baltija” un “National Geographic Channel” aprīlī katram veltīti 0,6% no kopējā TV skatīšanās laika. Savukārt kanālam 1BM aprīlī veltīti 0,5%, “Fox Life” – 0,3%, bet kanālam TVOE – 0,04% no kopējā TV skatīšanās laika. Visu pārējo kanālu skatīšanai aprīlī veltīti 21,7%, bet video satura vērošanai – 3,5% no visa kopējā TV skatīšanai veltītā laika.

CITI ŠOBRĪD LASA

Aprīlī viens TV skatītājs pie TV ekrāna pavadījis vidēji četras stundas un 51 minūti dienā, kas bija par 32 minūtēm mazāk nekā martā.

Jau ziņots, ka šogad 1.aprīlī beidzās līgums starp telekomunikāciju operatoru “Lattelecom” un mediju koncernu MTG par kanāla TV3  retranslēšanu interaktīvajā televīzijā, un pusēm neizdevās vienoties par turpmāko šī televīzijas kanāla pārraidīšanas licences tarifu.

TNS ir pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.