“Aprīlī izsūtījām no Gulbenes vēstuli uz Jelgavu, un līdz šai dienai nav saņemta! Kā tas var būt?” Iedzīvotājs sašutis par “Latvijas pasta” darbu 34

TV24 raidījumā “Uz līnijas” kāds skatītājs interesējās, kur pazudusi viņa izsūtītā vēstule no Gulbenes uz Jelgavu: “29.aprīlī izsūtījām no Gulbenes vēstuli uz Jelgavu, un līdz šai dienai tā nav saņemta! Un gala klients vairākas reizes Jelgavas pasta nodaļā prasīja informāciju, bet kā nav, tā nav! Kā tas var būt? Vai tad mums te Gulbene-Jelgava ir tik liels attālums un kaut kādas katastrofas [notiek], ka nevar parastu vēstuli saņemt?”

Reklāma
Reklāma
Veselam
Atklāts, kas notiek ar cilvēku nedēļu pirms nāves 47
Kokteilis
FOTO. 5 latviešu sievietes, kas varētu kļūt par pasaules skaistumkaralienēm
Veselam
Jā, viņi to redz! 8 lietas, par kurām tavs zobārsts zina, ka tu melo
Lasīt citas ziņas

Pēc skatītāja jautājuma uzklausīšanas TV24 raidījuma “Uz līnijas” [11.jūnijā] viesis VAS “Latvijas Pasts” valdes loceklis ar atbildību finanšu jomā (CFO) Andris Puriņš vispirms izteica atvainošanos par notikušo.

“Pasta vārdā atvainojos klientam, ja šāda situācija ir gadījusies. Tā tam nevajadzētu notikt. Vēstulei būtu jāpienāk vienas, maksimums divu dienu laikā, ja nu tur ir kaut kāda aizķeršānās,” atzina Puriņš. “Diemžēl vienkāršo vēstuļu specifika ir tāda, ka tās nav izsekojamas – mums nav svītrkodu, mums diemžēl nav iespējas pārbaudīt. Vēlreiz atvainojos,” piebilda viņš. Šādi atsevišķi gadījumi var būt, norādīja “Latvijas Pasts” eksperts. Rezultātā tika raidījumā secināts, ka skatītāja izsūtītā vēstule, visticamāk, ir pazudusi.

CITI ŠOBRĪD LASA

Savukārt TV24 raidījuma turpinājumā runājot par tā sauktajām ierakstītajām vēstulēm un to, vai tādas vēstules ir drošāk sūtīt, Puriņš atzina, ka ir ne tikai ierakstītas vēstules, bet arī apdrošinātas vēstules un tādas vēstules, kuras iespējams izsekot. “Tad attiecīgi klients piemaksā par šo papildu pakalpojumu, tad mēs sniedzam 100% drošību,” informēja Puriņš.

Turklāt eksperts norādīja, ka arī uz vienkāršām vēstulēm ir jānorāda, ka visās valstīs ir kvalitātes standarts, kas ir zem 100%.

“Tas ir 90% Latvijas gadījumā. Tātad tiek saprasts, ka kaut kas šķirošanas vai kādā citā procesā var noiet greizi. Mēs cenšamies, lai tas būtu tuvu 100% un vienmēr izpildām šo 90% slieksni, bet kaut kādas kļūdas procesā var būt,” atzina VAS “Latvijas Pasts” valdes loceklis ar atbildību finanšu jomā (CFO) Puriņš TV24 raidījumā “Uz līnijas”, atbildot uz skatītāja jautājumu, kādēļ adresāts arvien nav saņēmis no Gulbenes uz Jelgavu izsūtītu vēstuli.

Pilnu TV24 raidījumu “Uz līnijas” variets skatīties video šeit:

LA.LV Aptauja

Vai Tev kādreiz ir pazudusi ar "Latvijas pasta" starpniecību nosūtīta vēstule?

  • Jā!
  • Nē, nekad.
  • Grūti teikt, iespējams.
  • Man pazuda sīkpaka, lielāks sūtījums, nevis vēstule.
  • Man nekad nav pazudusi ne vēstule, ne paka, bet sūtījums bija bojāts (atplēsts, kaut kas nozagts utmldz.)
  • Neatceros.
  • Nezinu.
  • Neizmantoju "Latvijas pasta" pakalpojumus.
  • Man nav viedokļa.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.