“Apranga” šogad piedzīvo straujāko izaugsmes tempu pēdējo divu gadu laikā 0
Lietuvas apģērbu mazumtirgotāja “Apranga” izaugsmes temps šogad ir straujāks par pēdējo divu gadu laikā pieredzēto, aģentūrai BNS sacīja kompānijas vadītājs Rimants Pervenecks.
“Mēs priecājamies par šā gada rezultātiem. Izaugsmes temps ir straujāks par pēdējo divu gadu laikā pieredzēto,” viņš sacīja ziņu aģentūrai BNS.
“Mēs šogad veicām plašu tikla modernizāciju, un pēdējie astoņi mēneši ir bijuši patiešām grūti, jo slēdzām, rekonstruējām un atvērām daudz veikalu. Tādēļ gada atlikušajiem mēnešiem vajadzētu būt vēl labākiem,” piebilda “Apranga” vadītājs.
Šogad “Apranga” modernizēja veikalu tīklu Latvijā, kā arī ceturtdien, 5.septembrī, gaidāma jaunu veikalu atklāšana iepirkšanās centrā “Alfa”, palielinot grupas ietekmi Latvijas tirgū, teica Pervencks. “Atvērsim vairākus veikalus paplašinātajā iepirkšanās centrā “Alfa”, kas palielinās mūsu ietekmi Latvijā,” viņš sacīja.
“Apranga” šā gada apgrozījuma prognoze ir 242,6 miljoni eiro, kas būtu 7% vairāk nekā pērn, bet Pervencks apliecināja, ka kompānija cer pārsniegt prognozēto apgrozījuma līmeni.
Jau vēstīts, ka 2019.gada astoņos mēnešos “Apranga” apgrozījums sasniedzis 151,5 miljonus eiro, ieskaitot pievienotās vērtības nodokli, kas ir par 7,3% vairāk nekā janvārī-augustā pērn. Trijās Baltijas valstīs augusta beigās darbojās 187 “Apranga” veikali ar kopējo tirdzniecības platību 90 tūkstoši kvadrātmetru. Salīdzinot ar pagājušā gada augusta beigām, tirdzniecības platība pieaugusi par 7%.
Lietuvā augusta beigās bija 111 “Apranga” veikali, Latvijā – 47, bet Igaunijā – 29.
Grupas lielākā īpašniece ar 60% akciju ir Lietuvas koncerna “MG Baltic” investīciju kompānija “MG Baltic Investment”. “Apranga” akcijas kotē Viļņas biržās oficiālajā sarakstā.