“Apple” prezentē “iPad Mini” 0
ASV informācijas tehnoloģiju gigants “Apple Inc.” otrdien prezentēja “iPad Mini”, paužot pārliecību, ka populārā planšetdatora mazizmēra versija pārspēs konkurentu “Amazon”, “Google” un “Samsung” piedāvātās ierīces par zemāku cenu.
“Šis ir “iPad Mini”,” prezentējot jauno ierīci, sacīja “Apple” mārketinga vecākais viceprezidents Fils Šillers. “Tas nav tikai samazināts “iPad”. Tas ir pilnībā jauns dizains.”
“iPad Mini” aprīkots ar 7,9 collu (20 centimetru) ekrānu, salīdzinot ar pašreizējā “iPad” ekrānu 9,7 collu lielumā.
Jaunā planšetdatora 16 gigabaitu (GB) modelis ar “Wi-Fi” interneta savienojumu maksās 329 dolārus (177 latus), bet 16GB modelis, kas piedāvā gan “Wi-Fi”, gan mobilo interneta savienojumu, maksās 459 dolārus (246 latus).
Tāpat tiks piedāvāts arī “iPad Mini” 64GB modelis ar “Wi-Fi” un mobilā interneta savienojumu par 659 dolāriem (354 latiem).
Tāpat kā jaunākās “iPad” versijas, arī “iPad Mini” aprīkots ar priekšā un aizmugurē novietotām kamerām.
“Apple” pavēstīja, ka cilvēki varēs sākt pasūtīt jauno ierīci 26.oktobrī, bet “Wi-Fi” versijas tirdzniecībā aptuveni 30 valstīs Āzijā un Eiropā, kā arī ASV nonāks 2.novembrī.
Šillers norādīja, ka “iPad Mini” sver tikai 310 gramus, kas ir uz pusi mazāk nekā pašreizējais planšetdators, un ir 7,2 milimetrus biezs.
Kompānija otrdien arī prezentēja oriģinālā “iPad” ceturtās paaudzes modeli, kas maksās no 499 dolāriem (268 latiem) par 16GB versiju ar “Wi-Fi” savienojumu.
“Apple” paziņoja, ka divarpus gadu laikā kopumā pārdoti jau vairāk nekā 100 miljoni “iPad”.