“Apkalpe, kas iznēsā ēdienu, sešas stundas nav mazgājusi rokas, apetīte pazūd… ” Millers dalās lidojuma pieredzē; airBaltic skaidrojas 0
Krista Draveniece

Foto: Līga Gredzena/Zane Bitere/leta/facebook

“Nacionālā aviokompānija airbaltic ir sasniegusi jaunus augstumus – nevienā no divām ekonomiskās klases salona lidmašīnas tualetēm nav iespējams nomazgāt rokas,” producents Juris Millers sociālajā tīklā Facebook dalījies ar nepatīkamu pieredzi.

Reklāma
Reklāma
Veselam
6 rīta ieradumi, kas slepeni veicina svara pieaugumu: izvairies no tiem!
Kokteilis
Kāpēc Donalds Tramps apglabāja savu pirmo sievu golfa laukumā? 1
Dārzs
Esat gatavi?! Ko darīt dārzā no 14. līdz 20. aprīlim – dārznieka Mēness kalendārs
Lasīt citas ziņas

“Par mitro salvešu dalīšanu neviens pat neiedomājas. Labi, štrunts par pasažieriem, kuri viens otram nodeva savas baktērijas, bet ja padomā, ka apkalpe, kas iznēsā ēdienu, apmēram sešas stundas nav mazgājusi rokas, apetīte pazūd. Protams, varbūt biznesa klases tualete (nepiefiksēju, vai tāda bija) ūdens “bija pieslēgts”, bet mums, parastajiem pasažieriem tas dzīvi neatviegloja,” viņš sūdzas.

Problēma tiešām nepatīkama un, patiesību sakot, neierasta. LA.LV. sazinājās ar airBaltic, lai noskaidrotu, kas notika.

CITI ŠOBRĪD LASA

“airBaltic apstiprina, ka šajā reisā abās labierīcību telpas, kas atrodas salona aizmugurējā daļā, nedarbojās ūdens padeves izlietnēs traucējumu dēļ. Šādi darbības traucējumi nerada nekāda veida risku lidojuma drošumam. Attiecīgajā situācijā labierīcības telpās tiek izvietotas mitrās salvetes un roku dezinfekcijas līdzekļi turklāt nepieciešamības gadījumā pasažieri varēja vērsties pie salona apkalpes, lai lūgtu saņemt šos higiēnas līdzekļus.

Tāpat salona priekšpusē esošās labierīcības, kas paredzētas biznesa klases pasažieriem, bija darba kārtībā. Ja pasažieriem bija nepieciešams ūdens roku mazgāšanai, viņi varēja vērsties pie salona apkalpes.

Bojājumus ir plānots novērst tuvāko dienu laikā, lai atjaunoto ūdens padevi labierīcībās. airBaltic atvainojas pasažieriem par sagādātajām neērtībām un pateicās par sapratni,” uzņēmums komentē situāciju.

Vai esi piedzīvojis kādu neikdienišķu situāciju sabiedriskajā transportā? Raksti uz [email protected] vai arī

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.