BTA logotips
BTA logotips
Publicitātes foto

Apdrošinātājs BTA turpinās ieviest inovācijas tiešsaistes vidē 0

Mobilo tālruņu aplikācija, kuru laidusi klajā apdrošināšanas AS “BTA Baltic Insurance Company” (turpmāk – BTA), ir solis pretī turpmākai inovāciju iekļaušanai pakalpojumos, tostarp ņemot vērā vispārējo mobilitāti un tirgus tendences, uzskata BTA Valdes priekšsēdētāja vietnieks Oskars Hartmanis.

Reklāma
Reklāma

Aplikācijas priekšrocības

DHL lidmašīnas avārija Viļņā: traģisks negadījums vai Krievijas sabotāža? Publicēta pilotu un lidojuma kontrolieru saruna pirms traģēdijas… 152
Kokteilis
VIDEO. “Spļāviens latviešu dvēselēs!” Cilvēkus pamatīgi satracina “Spēlmaņu nakts” priekšnesums
7 lietas, kas notiek ar ķermeni, ja rītu sāc ar kafijas tasi tukšā dūšā
Lasīt citas ziņas

“Veselības apdrošināšanas aplikācija ir nozīmīgākais klientiem piedāvātais jaunums. Turklāt šobrīd tā ir Nr.1 starp finanšu sektora aplikācijām Latvijā pēc App Store un Google Play vērtējuma,” skaidro O. Hartmanis.

“BTA ir digitāli viens no attīstītākajiem apdrošināšanas nozares uzņēmumiem. Ņemot vērā un izpētot mūsu klientu vajadzības, tikai likumsakarīgi, ka tagad piedāvājam Veselības apdrošināšanas karti digitālā formātā BTA aplikācijā.

CITI ŠOBRĪD LASA

Tajā iespējams ļoti vienkārši pārskatīt sev piešķirtos apdrošināšanas polises limitus, kā arī zibenīgi iesniegt apdrošināšanas atlīdzību pieteikumu. Tieši ar vienkāršību, ātrumu un piedāvātajām iespējām BTA aplikācijas risinājums izceļas kopējā apdrošināšanas tirgū.

Turklāt to iespējams bez maksas lejupielādēt savā mobilajā tālrunī un autorizēties arī ar mūsdienās aktuālajiem biometriskajiem risinājumiem – sejas vai pirkstu nospiedumu atpazīšanu,” uzsver O. Hartmanis.
 

Inovācijas tiešsaistes vidē

 
“Runājot par 2020.gadu, viens no izaicinājumiem ir turpināt īstenot inovācijas tiešsaistes vidē, tostarp padarīt ērtākus un pieejamākus mobilos risinājumus.

Esam novērojuši tendenci, ka gadījumos, kad apdrošināšanas produkts ir vienkāršs un viegli saprotams, piemēram, Ceļojumu apdrošināšana, klienti lēmumu pieņem patstāvīgi, izpētot informāciju BTA tīmekļa vietnē vai Klientu portālā, un izvēlas to iegādāties tiešsaistē.

Savukārt, ja nepieciešams iegādāties sarežģītāku apdrošināšanas produktu par lielāku prēmiju, klienti dod priekšroku sadarboties ar mūsu speciālistiem klātienē, skaidro BTA pārstāvis
 
Līdzīgi ir arī ar atlīdzībām – klienti ļoti novērtē iespēju, tiešsaistē pieteikto atlīdzību izskatīšanu īsā laika periodā.

Pēdējos gados esam aktīvi strādājuši pie procesu automatizēšanas, lai samazinātu atlīdzību pieteikumu izskatīšanas laiku, un jau šobrīd ceturtā daļa lēmumu tiek pieņemti 24 stundu laikā kopš klients iesniedz savu pieprasījumu.

Jāatzīmē, ka Veselības apdrošināšanas atlīdzības jau šobrīd 96% apjomā tiek pieteiktas tiešsaistē. Tas arī ir pamats mums vēl cītīgāk strādāt pie BTA tiešsaistes risinājumu attīstības,” uzsver O. Hartmanis.
 
BTA Veselības apdrošināšanai ir vairākas priekšrocības, piemēram, elektroniskā karte, biometriskais autentifikators, ātra atlīdzības iesniegšana u.c.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.