Uzsvars uz augstāku vērtību 2
Ar ko tad uzņēmumā cer izlauzt sev vietu tirgū un būt labākiem par citiem ražotājiem? Zane Kriķe atbild, ka, pirmkārt, ar servisu, tostarp pasūtījumu izpildi ne vēlāk kā četrās nedēļās un piegādi klientiem ātrāk, nekā to spēj konkurenti.
Otrkārt, tirgū būs iespējams noturēties ar iztapšanu jebkādām, šķietami pat vistrakākajām klienta vēlmēm. Treškārt, attīstot sadarbību ar citiem Baltijas valstu uzņēmumiem, ar kuru palīdzību saražoto produkciju varētu piegādāt laikā un bez papildu izdevumiem pasūtītājiem. Ceturtkārt, ar piedāvājumu ģimenes privātmājas celtniekam izgatavot visas ēkai nepieciešamās durvis, kāpnes, logus un citas koka būvdetaļas.
Tā kā ražošanas izejvielas un līdzekļi strauji sadārdzinās, savukārt produkcijas cenas sarūk, ražotājam jādomā, kā piedāvāt tirgū ražojumus ar augstāku pievienoto vērtību, kādu vēl nav citiem. Viņasprāt, ar standarta logiem un durvīm vien izturēt lielo konkurenci nākotnē diezin vai būs iespējams. Cita starpā “ARBO Windows” piedāvā arī logu un durvju uzstādīšanu klientu mājokļos. Tiesa, pašlaik tas notiek sadarbībā ar partneriem. Bet plānots, ka drīz uzņēmumam būs arī sava komanda.
Pasūtījumu ērtākai pieņemšanai uzņēmumam jau šomēnes Rīgā būs atvērts “ARBO Windows” klientu apkalpošanas birojs.