Kulbergs: Nav jēgas katru gadu sūtīt svaigas mašīnas uz tehnisko apskati tikai tāpēc, ka kāds izdomājis, ka tas ir nepieciešams, 37

Jau tika ziņots, ka Saeima galīgajā lasījumā pieņēma grozījumus Ceļu satiksmes likumā, kas tostarp attiecas uz mehānisko transportlīdzekļu un to piekabju tehnisko apskati.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
2025. gads sola “stabilu melno svītru” 5 zodiaka zīmēm
“Viņš ļoti labi apzinās, ka daudzi no viņa grib atbrīvoties.” Eksperts nosauc brīdi, no kura Putina dienas būs skaitītas
Lasīt citas ziņas

Grozījumi nosaka, ka jaunu, iepriekš Latvijā un ārvalstīs nereģistrētu vieglo automobiļu tehnisko apskati pirmo reizi būs jāveic pēc 36 mēnešiem jeb trīs gadiem.

Otrā tehniskā apskate jāveic ne vēlāk kā divus gadus pēc pirmās, trešā un ceturtā – vēl ik pēc diviem gadiem. Savukārt turpmākās apskates noteikts veikt katru gadu.

CITI ŠOBRĪD LASA

Tāpat noteikts, ka piekabei ar pilnu masu līdz 3500 kilogramiem valsts tehniskā apskate jāveic vienu reizi divos gados.

Šāds tehniskās apskates intervāls būs spēkā no 2025.gada 1.janvāra.

Andris Kulbergs, 14.Saeimas deputāts (AS), Auto asociācijas prezidents, LDDK padomes loceklis, TV24 raidījumā “Preses klubs” pastāsta par savu iniciatīvu.

Jaunajām automašīnām ir 5-7 gadu garantija. Tas nozīmē, ka mašīnu šo gadu laikā kārtībā uztur ražotājs, viņš skaidro.

Mēs esam vienīgā Eiropas Savienības valsts, kurā tehniskās apskates tiek veiktas tik bieži. Nav jēgas katru gadu sūtīt svaigas vai mazlietotas mašīnas uz tehnisko apskati tikai tāpēc, ka kāds ir izdomājis, ka tas ir nepieciešams, jo tam pat nav saistības ar drošību, A.Kulbergs uzsver.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.