Foto: @Nepareizais Twitter konts

Ameriks: Kr.Barona ielas remonta veicējiem tā būs pašiem jāizbrauc ar velosipēdiem 2

Kr.Barona ielas remonta veicējiem pašiem būs jāizbrauc salabotais posms, par ko sociālos tīklos ir parādījušies vairāki attēli, piemēram, ar ūdens peļķēm uz velojoslas, kas nenotek, vai komentāri, ka segums nav gluds.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
VIDEO. Parastā tauta nesaprot augsto mākslu? Šoreiz ir par traku! Kristians Brekte pamatīgi satracinājis latviešus
Lasīt citas ziņas

“28. maijā mēs esam uzaicinājuši būvfirmu vadītājus, īpašniekus, ar visiem saviem brigadieriem ar velosipēdiem no Vecrīgas līdz [VEF] tiltam un atpakaļ pašiem nobraukt šo ceļu. Es gribu redzēt, jo galu galā mēs viens otram pārmetam, kas nav izdarīts, bet par kvalitāti atbild meistari un bruģētāji, tie, kas saņem par to algu,” intervijā Latvijas Televīzijas raidījumā “Rīta Panorāma” pirmdien komentēja Rīgas vicemērs Andris Ameriks (GKR).

Viņš norādīja, ka domnieki ielas nebruģē, tāpēc visa atbildība ir darba veicējiem.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Rīgas domes deputāti nebruģē un paši darbus neveic, tam ir speciālisti, kuri to dara. Jūs pareizi sakāt, šodien Kr.Barona iela ir pārbaudījums būvniekiem, divām firmām – “Binders” un “Ceļu pārvalde”. Godātie firmas vadītāji, īpašnieki, tas ir jūsu eksāmens, vai jūs spējat veikt visus darbus atbilstošā kvalitātē, lai nauda netiktu tērēta vējā,” sacīja pašvaldības pārstāvis.

“Pārtaisīs tikmēr, kamēr būs šī kvalitāte, bet par savu naudu,” viņš piebilda.

Jau ziņots, ka Rīgas dome realizē vienu no pēdējo gadu lielākajiem projektiem ielu infrastruktūras uzlabošanā – Krišjāņa Barona ielas seguma atjaunošanu. 2015.gada būvsezonā tika īstenots pirmais etaps – atjaunots segums visā ielas garumā no Aspazijas bulvāra līdz Brīvības ielai. Brauktuves abās pusēs ar speciālu bruģi tiks iezīmēta un izveidota rekomendējošā velojosla – autovadītāji pa šo joslu drīkst braukt, taču viņiem jārēķinās ar velobraucējiem. Kopējās Kr.Barona ielas seguma atjaunošanas izmaksas pēc iepirkuma procedūras 2015.gadā bija 2,6 miljoni eiro.

Pēc seguma atjaunošanas nākamais etaps ir ietvju atjaunošana. Savukārt pēdējā atjaunošanas etapā Krišjāņa Barona iela tiks labiekārtota, tostarp uz ietvēm un skvēros tiks uzstādīti puķupodi, soliņi atpūtai un labiekārtoti līdz šim pamestie vai neapkoptie laukumi.

Pašvaldība lēmusi, ka 2016.gadā kopumā 11 miljoni eiro pilsētā tiks investēti ielu seguma atjaunošanai.

Lūk, daži novērojumi par Kr. Barona ielā veikto re,montdarbu kvalitāti sociālajā tīklā Twitter:

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.