“Amber Beverage Group” izveido starptautiskās tirdzniecības un mārketinga direktora amatu 0
Holdinga kompānija “Amber Beverage Group” izveidojusi jaunu amata pozīciju – starptautiskās tirdzniecības un mārketinga direktora amatu, kurā, sākot ar februāri, darbu sāks Kobuss van Rojens, informē uzņēmumā.
Kobuss vadīs grupas starptautiskās tirdzniecības un stratēģiskā mārketinga komandas, īpašu uzmanību pievēršot tirdzniecības un mārketinga efektivitātei.
Kā norāda grupas valdes priekšsēdētājs Sīmurs Fereira, van Kobusam ir 20 gadu pieredze vadošos tirdzniecības, mārketinga un produktu izplatīšanas amatos grādīgo dzērienu kategorijā, tajā skaitā tādos uzņēmumos, kā “SABMiller”, “Heineken” un “Vlisco Group”. Viņš ir dzīvojis un strādājis Āfrikā, Āzijā, Eiropā, Dienvidamerikā, Amerikas Savienotajās Valstīs un Krievijā.
Kobusam ir doktora grāds menedžmentā, viņš piedalījies izpilddirektoru attīstības, biznesa administrācijas un menedžmenta programmās. Savulaik van Kobuss studēja ekonomiku, politoloģiju, valsts tiesības un sabiedrības administrāciju Dienvidāfrikā. Viņš ir sertificēts darba drošības un veselības inženieris un programmu auditors. Kobusam ir biznesa loģistikas speciālista sertifikāts no Dienvidāfrikas universitātes, kā arīdzan viņš ir arī Dienvidāfrikas Policijas akadēmijas abiturients.
“Amber Beverage Group” izveidota, starptautiskajai alkoholisko dzērienu kompānijai “SPI Group” apvienojot Baltijas uzņēmumus – AS “Latvijas balzams”, dzērienu izplatītājus “SPI Distribution Latvia”, “SPI Distribution Estonia” un “Bennet Distributors” Lietuvā, specializēto dzērienu veikalu ķēdi “Latvijas Balzams veikali” Latvijā un “Darija” Lietuvā. “Amber Beverage Group” dibinātāja un 100% daļu īpašniece ir Nīderlandē reģistrētā kompānija “S.P.I. Regional Business Unit B.V.”. Grupa nodrošina eksportu uz 170 tirgiem pasaulē, tai kopumā piederošo (galvenokārt stipro alkoholisko dzērienu un vīnu kategorijā) zīmolu skaits pārsniedz 130. Grupas apgrozījums pagājušajā gadā bija 257 miljoni eiro.