Alus zīmola “Staburags” attīstībā šogad ieguldīs 100 000 eiro 0
Pašmāju alus darītava “Lāčplēsis” sākusi ražot jaunu alu “Staburags Īpašais”, kurā izmantoti bioloģiski audzēti apiņi un kurā nav glutēna, savukārt kopumā zīmola “Staburags” attīstībā šogad plānots ieguldīt ap 100 000 eiro, informē uzņēmumā.
“Staburags Īpašais” ir gaišais alus, kas brūvēts no 100% bioloģiski audzētiem apiņiem. Tam piemīt mēreni saldens maizes aromāts, kuru papildina patīkama iesala garša. Vienlaikus šis alus ir piemērots tam cilvēku lokam, kam ir glutēna nepanesamība.
“Alus “Staburags” ir jaunais alus darītavas veiksmes stāsts, kas īsā laikā sasniedzis teicamus pārdošanas rādītājus tirgū un spēj konkurēt ar citiem iecienītiem aliem. Sekojot pasaules tendencēm, nolēmām paplašināt sortimentu ar jaunu produktu “Staburags Īpašais” – gaišo alu, kas ražots no īpaši izvēlētiem un bioloģiskā saimniecībā audzētiem apiņiem. Šie apiņi ir audzēti ekoloģiskos apstākļos, ko apliecina bioloģisko saimniecību uzraugoša institūta izsniegts sertifikāts. Bioloģiskie produkti kļūst populāri dažādās kategorijās, tāpēc nolēmām arī ar to iepriecināt alus cienītājus, kuriem bez garšas īpašībām ir svarīga arī kvalitāte,” atzina alus darītavas “Lāčplēsis” alus meistars Uldis Vērsis.
Savukārt Alus, kvasa un iesala dzērienu biedrības “Alus brālības” valdes loceklis un zīmola “Baltic Beer Star” vadītājs Andrejs Šikors atzina, ka atiess prieks, ka zīmols “Staburags” ir pievērsies bioloģiski ražoto produktu tēmai, jo izsenis nosaukums BIO uzliek par Latvijā nav daudz alus darītavu, kuras izmanto bioloģiskajās saimniecībās audzētās izejvielas. “Alus ražošana no bioloģiski audzētām izejvielām kļūst arvien pieprasītāka, līdzīgi kā pieaug pieprasījums pēc ekoloģiskiem produktiem.”
Jaunais alus tiek ražots stikla pudelēs un skārdenēs, un tas paplašina esošo sortimentu – “Staburags Gaišo”, “Staburags Tumšo” un “Staburags Baltais alus”.
Kā ziņots, zīmolu “Lāčplēsis” ražo SIA “Cido grupa”. Pēc uzņēmuma aplēsēm, kopējā “Cido grupas” alus tirgus daļa ir aptuveni 21%, galvenokārt pateicoties zīmoliem “Lāčplēsis”, kam ir 7% tirgus daļa, un “Līvu” – 10% tirgus daļa.