“Aldaris” par Ls 50 000 pilnveido gaišā alus dizainu 0
Alus darītava AS “Aldaris” pilnveidojusi alus šķirnes “Aldaris gaišais” garšu un iepakojuma dizainu, investējot 50 000 latu, biznesa portālu “Nozare.lv” informēja uzņēmuma komunikāciju direktore Laura Krastiņa.
“Darbs pie “Aldaris gaišā” jaunā veidola tika uzsākts pirms aptuveni gada, kad tika noskaidrots apmēram 3500 alus cienītāju viedoklis visos Latvijas reģionos. Alus cienītājiem tika jautāts, ne vien kādas vizuālas un garšas izmaiņas tie vēlētos redzēt zīmolā, bet arī – kādi ir to iecienītākie alus lietošanas paradumi. Tāpat tika veikts “aklais” alus tests, kurā tika iesaistīti patērētāji,” sacīja Krastiņa.
Iznākumā “Aldaris gaišais” pilnveidota garšas buķete, kā arī šķirne ieguvusi jaunu iepakojumu gan stikla pudelēm, gan skārdenēm.
“Gaišā alus brūvēšanas procesā par pamatu arī turpmāk tiks izmantota 19.gadsimta recepte, bet, lai dzērienu pielāgotu alus cienītāju vēlmēm, nodrošinātu tam izteiktāku garšu un pastiprinātu rūgtumu, tagad brūvēšanas laikā tiks divreiz pievienoti apiņi. Tas alum piešķir maigi rūgtenu garšu un svaigu apiņu aromātu, ko pilnībā saglabā dabiska filtrēšana,” norādīja uzņēmuma galvenais alus meistars Valdis Čunka.
Aptaujātie alus cienītāji atklājuši, ka visbiežāk jeb 72% gadījumu alu lieto, dodoties piknikā vai izbraukumos pie dabas. Gandrīz puse no aptaujātajiem alu lieto arī mājās, skatoties televizoru, vai privātos pasākumos. Tāpat gandrīz 50% aptaujāto labprāt pēc pirts apmeklējuma slāpes veldzē ar alu.
“Aldaris gaišais” 2011.gadā bija trešā populārākā gaišā alus šķirne savā kategorijā. Līdz ar jaunajām izmaiņām plānots palielināt šķirnes tirgus daļu par 45% un ieņemt līdera pozīciju savā kategorijā pārdotā produkta apjoma ziņā.