“Aldaris”: Bezalkoholiskā alus tirgus audzis par 9% 0
Mainoties pircēju gaumei un pieaugot veselīgā dzīvesveida popularitātei, pagājušajā gadā bezalkoholiskā alus tirgus Latvijā audzis par 9%, informē AS “Aldaris” pārstāvji.
“Aldaris” 2017.gada vasaras sezonai sākoties, laida klajā bezalkoholisko lāgera un kviešu alu un gada beigās bezalkoholiskā alus kategorija ieņēma 7% no kopējā pārdotā uzņēmuma alus produkcijas apjoma, kas ir ievērojama izaugsme. Pieprasījums pēc bezalkoholiskā alus palielinājies arī visā Latvijas tirgū kopumā – bezalkoholiskā alus tirgus 2017. gadā audzis par 9%. Savukārt “Aldaris” turpina augt bezalkoholiskā alus segmentā, aizņemot jau 30% no kopējā alus tirgus.
“Esam pārliecināti par produktu kvalitāti un labo garšu, bet bijām nedaudz piesardzīgi prognozēs, kā iedzīvotāji uztvers bezalkoholisko alu. Šobrīd vērojam, ka pircēji bezalkoholisko alu sāk iekļaut savos ikdienas paradumos arvien vairāk. 2018.gadā aktīvi strādāsim pie mūsu produktu modernizācijas, lai attaisnotu pircēju gaidas,” norādīja uzņēmuma valdes locekle Sigita Ozola.
Bezalkoholiskā alus kategorija Latvijā un pasaulē kļūst arvien populārāka, jo ir arvien vairāk cilvēku, kuri seko līdzi kaloriju skaitam un veselīga dzīvesveida tendencēm – sporto, ēd veselīgāk, samazina alkohola patēriņu. Bezalkoholiskais alus ir alternatīva tiem, kuriem garšo alus, taču dažādu apstākļu dēļ to nevar vai negrib lietot ikdienā.
Jau ziņots, ka 2013.gadā “Aldaris” paziņoja par koncentrēšanos uz ekskluzīvo augstākās kvalitātes un “premium” alus šķirņu brūvēšanu vēsturiskajā alus darītavā, tādēļ plastmasas pudelēs jeb PET fasētā alus ražošana pārcelta ārpus Latvijas – uz “Carlsberg” grupas alus darītavām Lietuvā un Igaunijā. 2016.gadā “Aldaris” strādāja ar 25,857 miljonu eiro apgrozījumu un 3,178 eiro zaudējumiem.
“Aldaris” ir Dānijas alus ražotāja “Carlsberg” grupas uzņēmums. “Carlsberg” kontrolē uzņēmumu “Baltic Beverages Holding”.
vairāk par “Aldari” lasiet šeit