“airBaltic” par Parīzes reisa atgriešanos Rīgā: tika sajaukti divi pasažieri 2
Aviokompānijas “airBaltic” lidojums ar lidmašīnu BT691 no Rīgas uz Parīzi šo ceturtdien, 28. jūnijā, īsi pēc pacelšanās atgriezās Rīgā. Šāds lēmums tika pieņemts, tiklīdz tika identificēts pasažieris, kurš bija nokavējis lidojumu, taču kura soma jau bija iekrauta bagāžas nodalījumā, tā šodien portālam “La.lv” sīkāk pavēstīja Air Baltic Corporation Korporatīvās komunikācijas vadītāja Alise Briede.
Iekāpšanas laikā pārpratuma dēļ tika sajaukti divi pasažieri, kuri abi plānoja doties uz Parīzi, bet kavēja reisu, vienam no pasažieriem paliekot Rīgā. Apkalpe par kļūdu tika informēta īsi pēc pacelšanās.
Pēc atgriešanās Rīgā tika pieņemts lēmums uzņemt lidojumā pasažieri, kas kavējās, nevis izkraut viņa bagāžu, kas būtu aizņēmis vairāk laika. Lidmašīna Parīzi sasniedza ar divu stundu un 15 minūšu kavēšanos.
airBaltic atvainojas pasažieriem par sagādātajām neērtībām.
airBaltic nodrošina tiešos lidojumus no Rīgas uz vairāk nekā 70 galamērķiem, piedāvājot savienojumus uz galamērķiem lidsabiedrības maršrutu tīklā Skandināvijā, Eiropā, Krievijā, NVS un Tuvajos Austrumos. airBaltic piedāvā tiešos lidojumus arī no Tallinas un Viļņas.
Arī soctīklā Twitter izvērtusies plaša tautas diskusija par to, kāpēc lidmašīna atgriezās Rīgā – tiek jautāts, kas tā par VIP personu – pasažieri bijis, pēc kura lidmašīna atgriezās. Turpinājumā komentāru izlase no Twitter. Jo iesākumā tika ziņots, ka lidmašīna atgriezās Rīgā pēc bagāžas, taču vēlāk tika precizēts, ka pēc pasažiera. Notikušais raisījis jautājumus daudziem cilvēkiem.
Flight #BT691 of @airBaltic from Riga to Paris CDG literally flew back to pick up a passenger who didn’t board on time but his bag was already in the baggage hold. @flightradar24 pic.twitter.com/HOuyidvrqX
— Emil (@whereisemil) June 28, 2018
airBaltic komentārs par šīrīta reisu BT691: pic.twitter.com/2CQssZofQO
— airBaltic (@airBaltic) June 28, 2018
Domāju, ka viņi mēģināja glābt savu ādu ar šo stāstu, jo soma bez pasažiera ir milzīgs drošības breach. Principā neiedomājami ar mūsdienu drošības regulām, jo pacelties šādā gadījumā viņiem nemaz nevajadzēja.
— Elizabete Aunina (@eaunina1) June 28, 2018
Nez @airBaltic tā pēc visiem pasažieriem lido pakaļ vai tikai īpašiem, kuri nokavē? 2 loki virs Liepājas un atpakaļ uz Rīgu. pic.twitter.com/VGw13xqnDs
— Māris Kalējs (@mariskalejs) June 28, 2018
Vārdu studijā, @airbaltic! Jo kaut ko tādu dzīvē neesmu redzējusi.
— Sanita Jemberga (@jemberga) June 28, 2018
Un padomā, kādi ir zaudējumi! Par katru pacelšanis un nolaišanos, cik zinu, jāmaksā lidostas nodeva. Vēl arī degviela… Arī gaidīšana (dīkstāve) rada papildus izmaksas. Daudzi paliek aiz borta virspārdošanas dēļ, bet dažu izredzēto dēļ @airBaltic gatavi tērēties. ?
— Jānis Lācis (@Lidotajs) June 28, 2018
Tā nu šie teiks. Jācer uz pārējiem pasažieriem, lai saprastu, vai un ko tad tur uzņēma.
— Edgars Kupčs (@edgarskupcs) June 28, 2018
AirBaltic atruna. Šis ir milzīgs drošības risks – pēc Pan Am 103 reisa nogāšanās (uzlika bagāžu, bet pasažieris neiekapā) pieņēma kopīgu regulējumu, ka šādi gadījumi nedrīkst notikt.
P.s. Aizkavējoties, protams, liek nākamajā reisā, BET tas jau vairs nav pasažiera kontrolē.
— Daniels Bondars (@bondars) June 28, 2018
Our @airBaltic flight from Riga to Paris was delayed and we missed our @airfrance connection to Mumbai. @airfrance has put us on a @TurkishAirlines flight to Mumbai via Istanbul but Turkish hasn’t received our checked bags from @airfrance/@airBaltic. Please help.
— Ranjit Nair (@ranjitrnair) June 28, 2018
“Turklāt soma jau atradās” – no kura laika šis sācis tik šausmīgi rūpēt. Un soma jau nelidoja citā virzienā.
— Inese Vaivare (@vaivarei) June 28, 2018
It kā jau normāli, ka seko, vai visi sakāpuši, kas reģistrējušies. Bet tas taču jākontrolē, kamēr lidostā. Atstāj mātes ar bērniem bez kreņķa, bet te.
— Ināra Rubene (@InraRubene) June 28, 2018
Pieļauju, ka atgriezās bagāžas dēļ, jo tā bez pasažiera nedrīkst lidot terorisma riska dēļ.
— Toms Purgailis (@toms_pu) June 28, 2018
Man ar ir bijis, ka bagāžu nepaspēj pārkraut, īpaši, ja starpkontinentālais. Pieved vēlāk. Pēdējo reizi mana atradās citā Eiropas malā. Vēsi izvizināja bez manis fig zin kur.
— Inese Vaivare (@vaivarei) June 28, 2018
Bet tad jau feileris pieļauts pie iekāpšanas, arī lidmašīnā, cik esmu novērojis, pasažierus pārskaita.
— Jānis E. (@alusmamuts) June 28, 2018
Somu bez pasažiera parasti izmet no lidmašīnas pirms pacelšanās.
— Ivars Motivāns (@Ivars_Motivans) June 28, 2018
Drošības risks, kad soma lido, bet cilvēks nē, ir daudz lielāks, nekā šie “zaudējumi”! Tādu situāciju vispār nedrīkst pieļaut. Kādam tur noripos galva!
— GaumīgsJoks (@GaumigsJoks) June 28, 2018
Nevis varbūt, bet tā ir. Ja bagāža iečekota un iekrauta, bet tās īpašnieks neiekāpj lidmašīnā, tad izlidot nedrīkst. Diezgan loģiski manuprāt.
— Ineta Krodere (@InetaKrodere) June 28, 2018
Normālā procedūrā atrod somu un to izsviež, nevis pusceļā atgriežas, liek nokavēt cilvēkiem savienotos reisus, maksā par jaunu slotu utt. Jā, mēs tiešām to saprotam, ko jūs nesapratāt?
— Sanita Jemberga (@jemberga) June 28, 2018
Tādā gadījumā precīzāk un godīgāk būtu teikt, ka lidmašīna Rīgā atgriezās pašu kļūdas radītu drošības apsvērumu dēļ nevis lai savāktu pasažieri.
— Una Bergmane (@UnaBergmane) June 28, 2018
Katrai problēmai esot vārds un uzvārds… Nez vai @airBaltic kompensēja tiem, kas nokavēja dēļ tā saistītos reisus? Interesanti, kādam VIPam jābūt, lai valsts komercaviosabiedrība skraidītu kā čārters pēc katra svilpiena?
— Edgars Engīzers (@EngizersE) June 28, 2018