«Air Baltic» joprojām ķeksīši 0
Latvijas nacionālā aviokompānija “Air Baltic” joprojām nav izpildījusi Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) 2007. un 2008. gadā uzliktos pienākumus par biļešu rezervēšanas sistēmas internetā caurspīdīguma nodrošināšanu, pastāstīja Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) patērētāju informēšanas un komunikāciju daļas vadītāja Sanita Gertmane.
Viņa atgādināja, ka jau 2007. gadā PTAC konstatēja, ka “Air Baltic” interneta mājaslapā automātiski aktivizētie ķeksīši, kas lidojuma biļetei automātiski klāt pieskaita arī lidojuma datuma/laika maiņas apdrošināšanu, ja patērētājs to nav pamanījis, sapratis vai aizmirsis deaktivizēt, ierobežo patērētāja izvēles brīvību un ir pretlikumīgi. Līdz ar to PTAC uzdeva “Air Baltic” šādu praksi nekavējoties pārtraukt.