Foto-LETA/AFP

Aicina pieteikties “Ryanair” atcelto reisu dēļ radušos zaudējumu atlīdzībai 1

AAS “BTA Baltic Insurance Company” (BTA) paziņojusi par kompensāciju izmaksām klientiem, kuriem radušies zaudējumi saistībā ar “Ryanair” atceltajiem reisiem.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Piecas frāzes, kuras tev nekad nevajadzētu teikt sievietei pāri 50 5
Kokteilis
Šie ēdieni nedrīkst būt uz galda, sagaidot 2025. gadu – Čūskai tie nepatiks! Saraksts ir iespaidīgs 4
Kokteilis
VIDEO. Parastā tauta nesaprot augsto mākslu? Šoreiz ir par traku! Kristians Brekte pamatīgi satracinājis latviešus
Lasīt citas ziņas

Oficiālajā “Ryanair” paziņojumā norādīts, ka reisu atcelšana nepieciešama, jo aviokompānijai rada problēmas lidmašīnu kavēšanās, kas notiek laikapstākļu un gaisa satiksmes dispečeru streiku dēļ, kā arī kavēšanās, par kurām ir atbildīga gaisa satiksmes kontrole.

Vienlaikus lidsabiedrība atzinusi, ka pieļautas kļūdas darbinieku atvaļinājumu plānošanā, tādēļ turpmāko sešu nedēļu laikā pilotiem un stjuartiem ir jāizņem iekrātās atvaļinājuma dienas. Šobrīd pieejamā informācija liecina par četru reisu atcelšanu uz un no lidotas “Rīga”.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Ņemot vērā lidsabiedrības Ryanair negaidīto paziņojumu par nepieciešamību atcelt daļu reisu tuvāko sešu nedēļu laikā, BTA, rūpējoties par saviem klientiem, visiem klientiem, kuri iepriekš ir iegādājušies BTA ceļojumu apdrošināšanas polises ar iekļautu risku “Lidojumu aizkavēšanās, atcelšana” šos gadījumus uzskatīs kā apdrošināšanas gadījumus un kompensēs klientiem radušos izdevumus par apmaksātu un neizmantotu viesnīcu ceļojuma galamērķī, ja ceļojums vēl nav uzsākts. Kā arī par aviobiļetēm, ja ceļojums sastāv no diviem vai vairākiem pārlidojumiem. Atlīdzība tiks izmaksāta noteiktā limita ietvaros. Gadījumos, ja atcelts avioreiss klientam atrodoties galamērķī, tad atlīdzināsim izdevumus par viesnīcu un ēdināšanu,” izteicies BTA Baltijas risku parakstīšanas departamenta direktors Ivo Danče.

BTA aicina visus klientus, kuriem radušies zaudējumi “Ryanair” atcelto reisu dēļ, sazināties ar kompāniju pēc iespējas ātrāk, lai varētu rast klientiem vispiemērotāko risinājumu iespējami īsākā laika posmā.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.